ERit quoq? parochus in reprenenaeais cnminious veneincu^ . Conftitutus eft em vt annuntiet populo federa eoi?, fie tame,vt in fug gefto vitia tantu reprehendat,non perfonas nominatim perftringattArgue i.Timot.4 ^nqUitApoftolus)increpa,obfecra in omni parientia&doârina.Vbi per* Malthus fona arguenda,denuntiatione euagelica vtendû, Si peccaueritrin te frater tu us,(inquit Chriftus)vade & corripe eum inter te & ipfum folu. fi te au* dierit,lucratus eris fratrem tuu,Quod fi te nô audierit, adhibe tecû adhuc vnu aut duos,vt in ore duoi? vel trium teftium ftet omne verbu. Quod fi r . eos non audierit,dic ecclefiae,q? fi ecclefiam nô audierit,fit tibi ficut ethnicus ’* onn‘T & publicanus. Sic Paulus Corinthium refipifeere nolentem excommunica* uit.Et hic iteru Chrifti doctrina ÔC exemplum fequendum, vt beneuolentia Matth.i8 feueritatem vincat,vt paratus fit parochus dimittere peccanti non modo fe Iohan.8. ptics& feptuagies fepties. Et cum Chrifto paratior fit ad abfoluendum j.Corin.i adultera,ad frugem melioris vitæ reuertentem,q ad condemnandu.Qucad modum Paulus quoqj in gratia recepit Corintniu illum pœnitentem. Manifefta reprehefio vtriufq? poteftatis vitanda. Cap. XVL T Tltanda quoque manifefta reprehenfio vtriufcp poteftatis, tam ecclefia/ V fticæ q duilis. Neque inuehendum in ordinem aliquem aut aliquod ab Romajj. eccleGa receptum viuendi genus. Omnis em poteftas a deo eft,& propterea eatenus honorada,nonincefTenda. Sequenda præcurforis dominici doàri* Lwcæ .5 ua & exemplum,qui ne milites quidem a fe repulit aut vlla contumelia affé* henfionem plebs ad feditiorie magis ac rebellione incitatur. Hanc,murmur, oditi,impatientia,contumacia, protenda,8£ detractionis libido comitantur. QLuin potius docëdus populus eft obedire magiftra tibus, parere prgpofitis fuis,etiam difcolis, ac interim admonendus eft, /t fint mariftratus interdir * Iob.14 EfZ5‘t8 KCCatH P°Puh’Oninem animam poteftatibus firmioribus fubditameffe. Roma, ij Quodcp omnis poteftas a deo fit,Quod deniqj, qui poteftati refiftit,dei oc Ado < dina5om ™fat,Nifitamen poteftas expreffîm præcïpiat, quod eft contra mandatum dei,tum em oportet plus obedire deo q hominibus.