Annales Ecclefiaftici Baronii Christi Vigieii 546. 7' S*==S3 ■ ...11 ■'■"■.'.i 1.7 - Jirm — flatem filios Det fieri. Unde dr mortem fecundum carnem gufi avi t Filius Dei pro- * fuam pter carnalem fluum patrem * , ut filius matrem hominis vita ejus particeps fieret propter fuum fecundum flptritum Patrem Deum, Ipfe igitur fecundum naturam Filius efi Dei, nos fecundum naturam fumus filii Adam. Pater enim efi ejus Deus fecundum naturam , nofler autem fecundum gratiam: dr Deus ei fuit fecundum di-fpenfationem , eo quod homo fladus efi: nofier autem fecundum naturam Dominus efi dr Deus: dr ideo Deus verbum, qui efi Filius Patris , unitus carni fladus efi caro, ut homines uniti fpiritui fierent unus fpiritus. Ipfe igitur verus Filius Dei omnes nos indutus efi, ut omnes induamur unum Deum ; dr efi po/l incarnationem unus de fanda Trinitate unigenitus Filius Dominus nofler Jefus Cbri-ftus, compofitus ex utraque natura : com-pofitum autem Chrifium confitemur,fandiorum Patrum dodriuam fequentes. In tnyflerio enim Cbrifii unitas fecundum-, compofitionem , confufionem dr divifionem reiicit, dr fervat quidem utriufque natur# proprietatem « Unam autem fubfiften-tiam feu perfonam Dei Verbi & cum carne oflendit : dr efi unus , idemque perfletius tn Deitate dr perfletius in humanitate, non tamquam in duabus fubfiften-tiis five perfonis, fed tu divina natura dr humana copnofcendus , ut unus fit u-traque perfleflus Deus & p erfedus homo , idem ipfe Dominus nofler Jefus Chriflus unus de fenda Trinitate, conglorificandus Patri , fendoque Spiritui : nec enim quart# per fon# adjedionem , fufcepit fanda Trinitas, incarnato uno de fanfta Trinitate Deo Verbo . His de Verbi incarnatione quam exafliffime affertis, fub-iicit ad omnia confirmanda fanftorum Patrum affertiones, quas nos brevitatis Caufa referre prtetermittimus. XVII, Voluit enim Theodorus Gaefarienfis Ju-JEmuIatio fiinianum non minus effe prolixum in his ^heodori. edendis, ac fuerat in conftitutione lata contra Origenem : fed & quod perfua-ferat Imperatori fub hujus fidei profef-fione Acephalos Ecclefiae uniendos ; eam omni genere doflrinte voluit effe refertam, omnique ex parte conflantem. Libi autem de enarrato incarnationis divinte myfterio longiorem produxit orationem, poflea fubjungit de his quae fpe-flant ad confeffionem quatuor cecume. nicorum Conciliorum, nempe Nicaeni, Conflantinopolitani , Ephefini, & Chal-cedonenfis: ita ut quemque Catholicum gaudio afficere potuiffet, dum difertis verbis probat eamdem quam haflenus defedati effent Acephali haeretici Catholicae fidei confeffionem . Sed cum poft haec quatuordecim fubiicit anathematif-jnos, illis ultimo Joco tria illa includit pAP, Justiniani Imv. 20. TotilìE Reg. 5. capitula, de quibus nuper mentio fieri coepta efi. Anathcmatifmi autem fic fe habent; „ r,- Si quis non confitetur Patrem dr Ft- XVIIT. Itum dr Spiritum flandum, Trinitatem^ Anathe-ponflubftantialem, dr unam Deitatem, five naturam dr flubflanttam, dr unam virtù, tem & poteftatem tn omnibus fubfifien- tes prok. /izr five perfonis adorandam : talts ana- ti. thema fit, Si quis autem non confltetur eum que ante fecula dr tempora ex Patre natus efi, Deum Verbum in ultimis diebus de-fcendiffle de cadis, dr incarnatum effe de fanda gloriofa Dei genitrice femper Virgine Maria, dr hominem fadum dr naturn ‘effle ex ipfe , dr propter boc ejufdem Deè Verbi duas effle nativitates, qua efi ante fecula incorporaliter, dr qua efi in ultimis diebus fecundum carnem: anathema fit. Si quis dicit, alium effle Deum Ver- XIX. bum qui miracula operatus efi, dr alium Chrifium qui paflus efi, aut Deum Verbum cum Chriflo effle nafcente ex muliere dicere * vel ipfo effle tamquam alte- *vel Derum in altero, fed non unum eumdemque um in ip-Dominum noftrum Jefum Chrifium Deum {o° Verbum incarnatum dr hominem fadum, dr ejus ipfius miracula , dr paffiones, quas carne fponte fuftinuit: talis anathema fit. Si quis dicit , fecundum gratiam , vel XX. fecundum operationem, vel fecundum dignitatem honoris, vel fecundum audori-tatem , vel relationem , vel effedum , vel virtutem, unitionem Dei Verbi ad hominem efie fadam , vel fecundum homonymam * , per quam Hefioriani, dr Deum * homo-Verbum vocantes Chrifium dr hominem, nymiam, feparatim Chrifium nominantes, folo vocabulo unum Chrifium dicunt : Aut fi quis per bonam voluntatem dicit unitionem fadam effle, ficut Theodorus hareticus i. pfis verbis dicit, quafiquod placuit Deo Verbo homo , eo quod bene viflum efi ei de ipfo, fed non fecundum fubfifientiant Dei Verbi ad carnem animatam animiti rationali dr intelleduali unitionem confitetur , dr ideo unam ejus fubfifientiant effle : talis anathema fit. Si quis per relationem , aut abufive XXI. Dei genitricem flandam gloriofam femper Virginem Mariam dicit, aut hominis genitricem , aut Chrifiotocon, tamquam Cbri-fto Deo non exifiente, fed non proprie dr vere Dei genitricem ipfam confitetur, eo quod ipfe qui ante fecula ex Patre natus efi Deus Verbum, in ultimo ex ipfa incarnatus dr natus efi ; talis anathema fit, Si quis non confitetur Dominum noftrum XXII, Jefum Chrifium, qui carne crucifixus efi, effle verum dr Dominum gloria, dr unum de fenda Trinitate: talis anathema fit. Si