COU FORUM RiSUSKItTlONï. 54 non fentiat . Ille cara Felicitatem Proborum , tnm Fœnas Improbo-rum ufque ad finera Mundi prorogai, eotumque Animas in fpeciem quanidam Som ni conjicit. At illius Sotnnia Jaftinns .ipfe jamdio coar-guit , tradens , Jnftorum fpiriîus Féliciter decere polì mortera , & quidem in Loco quodam Meliori, quam terrena noftra habitatio . Iniquo-rum vero Excruciari , Hz quidem manere in Loco Deteriore , atque in Igne .Æterno. Quei ergo teftem prò fé Juftinum Martyrem advo-care Burnetus audeat ? Agnofcit ille , Nane impioram & iniquorum Animas excruciari, minime exfpedato fine Mundi . Ergo ex Theore-mate primo confequitur , Animas quoque Jnftorum deferri ad Bea-torum Gloriam, atque ut illæ Poenam, ita Hz iftas Præminm reportare fuarum Virtutum . Immo ea funi Juftini verba , ut fine vi ad Catbolicum dogma prò Juftis quoque accommodari poffé videantur, Quum enim ait in Meliori Loco verfari , & Immortali tate donati Ani-xnas lune abeuntes , qucE ( t,S de» ) dignes /tint , ut Corani Deo appartarti, interpietari fane quifquam poffit , frane apparitionera Corani Deo futuram poft univerlale Judicium : fed redins licebit no-bis aliter arbitrari , hoc eft , ut ex vi contextus verborum dedueitur, contingere fiatim a morte iftam apparitionem ad conjpectum Dei . Supra vidimus Grronam Imweetalitati , & Prcemiwn apud Deum conferri Jufìis , mox ut e vita émigrant. Idem heic innuitur . Immo hujuf-modi interpretationem ab ipfo S. Martyre Juftino corfirmatam acci* pe . Narrai ille in Apologia Seconda ( quæ olim Prima credebàtnr ) pag. 43. aecufatum fniffe apud Urbicium Præfedum Urbis Ptolemæutn querodam , quod Chriftianæ profeifionis effet , & in generofe confi-tentem Chrifìum , mortis fententiam fnifife promuìgatam . Ad-fìabat Lucius quidam & ipfe Chrrftianus , qui libera voce imquum Urbicii judicium eft exfecratus . Pu-ne ergo quoque , inquit Urbicius , eamdem , quam ille , feclam tenes Fortiter affi ve ra-vit ille ; & par propterea in ilium pœna ab impio Judice decreta fuit.. Cui quidem , inquit Sandus Juftinus , fe gratiam ille debere prò-fejjùs efi : a» malie epuippe dominisfe liberari , (f ad Deum Patrem ¿7 Re-geni optimum tranjìre . Tara fubdit Juftinus, Senatum Romanum allo-quens : Eie vero quifpiam dicat : Qmnes, vos igitur vobis ipjis adferte ma-nus , atque ad Deum jam Nunc Ite , neque negptium nabis facejfte : cau-fam , cur hoc non faciamus , exponam Hzc. En ergo ftatim a morte ai Deum Patrem ¿7 Regem , hoc eft ad conCpedum Dei transferri Anima? , quee dignœ funt , ut Coram Deo Appariant -, atque adeo a Ca-tholicorum fententia minime abfuifie Martyrem Juftinum , eutnque propterea non uno titolo adverfari Ncvatoris Burneti placitis . Trì-buuntur etiam S. Juftino Quafliones ¿7 Refponjìones ad Ortbodoxos , inter ejus Opera evulgatæ . Sed fostum illum ad Audorem, qui Ssculo Cfrrifti v. floruerit , eroundioris naris Eruditi nunc cenfent. Attàmen, quia & illius fuffragio utitur Burnetns p. 64. heic ei fit locus . Igi— tur inquit ille Qnæft. ix. Nomini ante RefurreAipnem , rerum in vita tran-