Q quis:NamhocPrifcillianiftadicit,ita etiam credens* Catholicus autem non ita credens,quanttis italo* quèns. Ille ergo blafphemat nefeiens,ifte autem fci* ens: lile contra fcientiam,iftecontra confcientiam: lile habet caecitatem faifa fentiendi,fed .ineis habet faltem voluntatem vera dicendi'.ifte latens vid et ve* ra,&volens loquitur falfa.Sed ille inquies,hoc docet, vt erroris fui faciat furorifeg participes: ifte auté hoc dicit,vt ab filo errore ac furore liberei homines. Iam quidem fupra offendi,quantum & hoc noceat quod ereditar profuturum.Verum interim fi appédamus in his duobus mala praefentia,quoniam bona futura quas cathoh’cus de corrigendo haeretico inquiritjn* certa funt,quis peccat grauiusivtrum qui hominem decipit nefeiens,an qui deum blafphemat fciésiPro* feclo quid fit peius,intelligit qui homini deum felici* ta pietate praeponit.Huc accedit,quia fiblafpheman' dus eft deus,vt ad eum laudandum homines addu* camus : proculdubio non folum ad laudandum,ve* nrmetiam ad blafphemandum deum,exemplo 8C doelrinanoftra homines inuitamus : quoniam quos ad dei laudes per dei blafphemias molimur adduce* rc,vtique fi adduxerimus,non folum laudare difeent, H verumetiamblafphemare.Haecillis beneficia confe* rimus,quos non ignoranter,fed feienter blafpheman* do ab haereticis liberamus. Et cum Apoftolus ho* mines tradiderit etiam ipfi fatanae vt difeerent non blafphemaremos conamur homines eruere fatanae, vt difeant non per ignorantiam,fedper feientiam blafphemare:Nobif