D.Dionyfius Qarthußanw H Quomodo aqualia ß nt,quia capiuntur aßngulis omnia ,& tota. Ä Aequalia etiam funt,non folii lingula fingulis,fed etiam lingula oibusralioqifin non „••“ft feinuicem caperent,feaütinui cena capiunt.Capiuntur.n.& a lingulis lìngula,^ à fingi» Se io?: Ih omnia.Memini enim me habere memoria,& intelligente,& voluntatem, &rateili .mfid„°guÌ: go mehrteiligere,& velie,atq; meminiffe,& volo me velie,& memimffe,& intcUigerc. ‘apluluri Quomodo totaillatria memoria capiat . ii,I0. Totamque meam memoriam,& intelligentiam,& voluntate fimul memini. Quod da Trinit. enim memori® mese non memini, illud non eli in memoria meainihil autem ta in me “F’“'d moria eft,quàm ipfa memoria,totam ergo memini. Irena quicquid intelligo,intelligc-re me feio : & feio me velie,quicquid volo:quicquid autem feio,memini, Totam ergo intelligcntiam,totamque voluntatem meam memini. Similiter cuna ^ctriaintelligo,tota finaulintelligoaaeq; enim quicquam.lntelligìr ’up". bilium eft,quod nò intelligam,nifi quod ignoro. Quod aü t ignoro,nec memini,nec vo Io. Quicquid ergo intclligibilium non intelligo,confequenter etiam,nec memini,nec volo. Quicquid ergo intclligibilium memini,& volo.confequenter intcìligo. Quomodo illatotacapiat voluntas. Aug.ti.,a. Voluntas etiam meà tòfana intelligeritiam, totamq; meam memoriam capit, dum de Trinio vpor toto éò,quodìntelligo',& memini. Cumitaq; inuicem à lingulis,& omnia,& tota «?•<<.» capjantm-^quaiiii font tòta lingula tofis lingulis,& tota lìngula fimul omnibus tptistSc haec tria vnum,vna vita,vna mens,vnà effentia.Ecce illius furam® vnitatis,atque Tritar tatis,vbi vna eft effentia, & tres perfori®,imago eft humana mens,licet impar.Mens ati-Mm ro teih bic PFi° auium ipfo accipitur,vbi eft illa imagoTrinitatis. Proprie vero mensdrfvt pr" qwd ait Augiiftinus)nö ipfa anima,fed quod in ea eft excellentius,qualiter fiepe accipituÄII dicatur. ]uj etiam fciendum eft,q> memoria noia folti eft abfentium,& protentorum,fed et pre de Trini fciitium,vt ait Auguftìiius in decinaoquarto libro de Trinitate, alioquin nò fe caperet; cap' ’ ’m Ex quo (ènfo illa tria dicantur effe vnnm, & vna effentia ,quaritur. ' Hic attendendum eft diligenter, ex quo fenfu accipiendum fit} quod fupra dixit illi oubium. tria,fcilicetmemoriam,intelligentiam,& voluntatem,elfe vnum,vnam mente,vnarri effentiamiquod vtique non vr effe uerüm iüxtä proprietate feniionis.Mens enim,ideftj fpiritus rationalis, effentia eft fpiritualis,& incorporea. Llla-uero tria, natur alesproprie-tates feu uires funt ipfius mentis,& à feinùicem differunt:quia memoria non eft intelli’ gentia,ueluoluntas,necintelligentia:uöluntasfiue amor. N Quod etiam adß inuicem dicuntur relatiuè. . ffß Au j. ? Eth®ctriaetiaraadfeipfarcfcr’’j,tur,iirtait Auguftinusiniionolibrp.de.Trinitattt dèTriniti Mensenim amare feipfam,vel pieminiffenò pót,nifi etiam npueritfe.Nam qypmpdoi ■ “m-b amatjVel meminitqd nefciftMiro ìtaqnnodo tria ifta infeparabilia funi ä feìplis: & ta-men eorum fingulü, & fimul omnia,vnaeffcntia eft,cuna & reiafiuc dicatur ad inuicc. 1 /dic aperitur, quodßtpraqu&rebatur,ßilicet quomodó hòc ■ 0 tria dicantur vnum. . - ln<.-\e\