IO D e continentia. Se extitifle fateretur,lèd non decet Ghriftianam pro-iuwoiiem amor voluptatis, non co^uenit Chrittia-i3P,d.eÌ4cias voluptatum qirarere, quumlciat Chnitu incoi membrismeceflaria non habere. Proprerea Gian i clanum nomen 1 Ile t mitra Sortitur, qui concupitis Voluptatibus Chrifium minime imitatur. Pa-iun).enim prodeii lolo nominis decorari vocabulo. Si autem Cnrntianum quempiam efie delectat, qua: Chtiitiam tatis fune,gerat, & ment o libi Chrillianu nome allumet. Voluptatum etiam i mpunitas earum plurimum ltiadef contemptrim.Dulcedonanque felicitatis humana: nonlolum multis amaritudinibus relperla clt,ledetiam diuérlìs poenarum generibus mulétanda, quod clarè exemplo eorum, quiillispo-titifunt,S,facjtlufFocarevirturem,n'ptrirclibiidinera; & conflruerc ad gehennam. Habitus afper & vilis» Laur. Iuflin. b 5 Sicut 17 Juptares multa corporibus mala inferunt,& pelsi-mas ccmfiietudines gignunt. Semper etelum caro' malas Suggerit voluptates: breues, & poenitentia dignas,«Senni magna moderatione temperentur,in contrarium habituras. Quis vero hoitis in quéquam. tam perniciofus fuit, quam 111 quemque voluptates lualunt. Quidam enim voluptatib us le merguc, quibus in coniuetudinem adductis illas euadére, etiam iplarum calamitatibus attriti ,& variis incommodis marcerati, nequeunt, & ( quód milerrim um eli ) eo peruenerunt, vt quatillisfuperuacua extiterunt, fatta Sint lieceflària.Seruiunt itaque voluptatibus,non fluuntur,flagellantur ab iis,non obleficantur,& mala luafquod malorum eltvlrimum) amant. Ha: quoque voluptates vitiorum labe mentem polluunt. Licet enimfipe in medio carnalium deus protegat vitam elettorum, tamen fatis raru eli,vt quilqua inter voluptates lòculi politus avitiis maneatillibatus, in quibus etli non citoimplicetur, aliquando taméap-. trahitur.&foedatur.Ideonondiu poteftellefe.curus, quipericulisell proximus. Certa Sperada eli palma, quando vitioru voluptatumquediltat materia. Ipfiv quoque voi uptates anima: impediunt falutem, óbli-uionem Dennducunt,à Sapientia mentem retrahut, flerilitarem bonorum operum inferunt , auferunt animi virilitatem, hominem impatientem faciunt, &fpiritualibus deliciis Cor priuant. Delicata enim eli diurna confolatio,&non datur admittétibus alienam. Quisnanque audeat carnis illecebris deditus Paraclitumexpeclare. Sicut enim impossibile eli, vt ignis inflammetur in aqua, ita & prater naturam exilfitjin compunzione cordis,& fpiritualideleCla-rione vigere delicias temporales. Ha:c fiquidem inulcera Sunt peremptoria. iLlteenim generant pudicitiam; hicOncupifcentiam,illae cor conllringunt, & elettane,hadilloluunt. ■ .. Quibus modisvaleat homo incorruptam cstftodire ca~ flitatem& continentiam. c A pa v. . Vemadmodum continentia:, chefaurus ulaboriofe acquiri tur,ita faciliter amitti-tur , fi eius puritasnegligatur. Quapro-pternunefermo formàdus efbphrquera erudianturzelatorespudicitia:,quomodo,quibuiue exercitiis iplam incontaminatam feritare queant. Vnde Sciendum eli, quod fex pracipuefunr, quat valent incorruptam caltimoniam cultodire,Sobrius vi • delicct cibus. Nunquam enim poterit ad decorem attingere pudicitia’ quicunque voracitati gula: trama laxaueri t, neque ardentes poterit concupifcentite flimiilósinhiberc,quiSquisdelideriagulf ardarene- ’ quiuerit. Interiorishominis caftitas virtutis huius confiimmationedifcernitur.Nequaquam vero cum robuflioribusaimulis colludiate polle fidendum eli eiim , qui in leuiori contìiótu confpicitur ab inferioribus paruifque Superari. Labor moderatus. Veluti enim ex temperaro labore carnis incendia cohibetur ,ficexociofopenttir,& crefcunt. Nam per prophetam gzechielem dicitur, Hac fuit iniquitas So- Ezec.t«. doma:fororis tu'f?fuperbia,Saturitas,panis abundantia, & ocium. Nempe ociofitas mater eli concUpi- ■ ■ s puritas negligami:. Quapro-: fermo formàdus elliphr quena blandafouenc,& contumacem faciunt,hanc autem afpera exercent, & cxlibem efficiunt. Similiter vo-