51 gratiam non habent? Edifferant denique nobis , qua ratione in poenitentiae Sacramento peccata remittuntur ? nonne ut Patres loquuntur * per Spiritum Sanftum , qui inhabitat in Minifìro ejusdem Sacramenti ? In impio autem Minifìro lì Spiritus Sanélus non habitat, quomodo poteft peccata dimittere ? Sic pleudo-apofìoli , & operali» fubdoli , transfigurantes fe in Angelos Chrifti, loquuntur, fed in promptu ad ea omnia , quse oppofuere , efì refponfio . Kos quoque fatemur, fummam vita sanftitatem in Sacra mentorum Minili io requiri, faerilegii reum clamamus , qui mortalis culpas confcius, aufus ftferit Sacramenta conficere aut nfìniftrare; led aliud eft sanftitatem requiri, ut licite, aliud, ut valide Minifter Sacramenta conficiat : illud ult.o afferimus , hoc diferte negamus . Cum vero Minifter non luo , led Chrifti nomine agat cum Sacramenta conficit , Se qui Baptismum ab impio Miniftro recipit , licet a mortuo baptizetur , baptismum tamen recipiat Chrifti viventis , Ecclefiaftici verba neque multum , neque parum propofitioni Orthodoxa adver-fantur ; multominus movere nos debent exempla Core , Da-tan , Se Abiron , in quibus non practfe malitiam Se impietatem , fed legitima milhonis deltftum a Deo punitum fuiffe fcirnus , quia , ut loquitur Auguftinus , fibi licentiam facrifita»di ufurpare conati funt contra unitatem populi Dei , Audivimus Ayifayfium led de fu! pélo , non de Miniftro Sacramentorum loquitur ; unde poli laudata verta dC cit : Hapiizatus es in numine Trinitatis See. , Audivimus Hieronymum, qui non de Euchariftia Sacramento loquitur , fed de gratiarum aftione , quam ew«qo