TrìA. & audacifimi Centurìatores Centuria V. £ IV. fentiunt quidem cum Catholicis , per Martyrium peccata dimitti, at non ex opere operato, feu virtute, St meritis Jefu Chri-lii Servatoris noftri, fed propter folam fidem illorum, qui Martyrium fufcipiunt. $. III. Contra Baptismum flaminis vero erravit primo Gennadius MaJJUienfis, qui docuit, Cathechumenos non falvari , nili Baptismo aqua:, aut fanguinis purgati fuerint; nec proinde perfedam charitatem , St cordis contritionem cum Baptismi voto Cathecumenos in fine vitee juftificare. Tempore Sandi Bernardi hanc Gennadii haerefim nonnulli renovarunt , ut eruditi conjiciunt ex epiftola 77. ejusdem Claraevallenfis Abbatis ad Hugonem Vidorinum . At in op-pofitum fcopulum impegit vir , ceteroquin dodus , ac pius, P. Antonius Urfaya noftri Minimorum Ordinis, qui in Bona-tenfi Cmnobio floruit, exeunte fieculo XVII., St obiit initio fa:culi XVIII. Is Baptismum flaminis etiam infantibus ad falutem prodeffe exiftimavit, ratus in voto Baptismi a parentibus" concepto , infantes, fine Baptismi Sacramento mo-rientes , sternam falutem confequi; St hanc opinionem propugnavit integro libro De duplici Jiatu natur* . Ceterum tametfi illius opinio a Sanda Romana Ecclefia , quae omnium Ecclefiarum Mater eft , St Magiftra , fuerit rejeda ; non ideo tamen damnatus eft Audor , qui in fine laudati libri : De duplici Statu natur* human* ( Colonix apud Iaco-bum de Hertz 1704, ) h*c omnia , inquit , fubje&a judicio S. R. E. volo . §. IV. Singularis tandem circa Baptifmum flaminis eft Michaelis Baji opinio . Docet , Catechumenum habere quidem pofie ante Baptilmi perceptionem charitatem perfe-ftam , St contritionem , peccatorum vero remiifionem nili per Baptifmum habere non pofie . Haec funt iplius verba Prop XXXI. Charitas perfecta , qu* eji ex corde puro , & confcientia bona , & jide non fi dì a , in Catechumenis , & paoni* tentibus potejì effe fine remiffone peccatorum • His p r semi filis fit , • PRO-