li 88 nici, hoe eft, qui dum segroti ledo decumbunt baptizat! ” funt; Condì, Neoctfar. c. 12. Jijì. 57 , quod primis fe-” culis fepe contigit , ubi multi , ut impune peccare pof-” fent nonnifi paulo ante vita: finem baptizari voluerunt, ’’ quorum fides , probitafque merito fufpeda . Porro fi non nomine tenus C.hritìtani fumus, Ecclefia: matris nofirae judicium judicio omnium Philofophorum Mundi praevalere debet, illudque melius , Se utilius judicandum , quod melius & utilius judicavit Ecclefia . §. XX. Si due concurrunt propofiriones , quarum una favet Legi , Se hominem removet a periculo eres nae damnationis , altera libertati favet , & hominem conjicit in evidens periculum damnationis aeternae , editferant nobis Philo-fophi quamam eft eligenda? probabilior, & tutior proft-do ; talis autem eft propofitio noftra ; ha’c igitur Philofophorum commenta merito praeferenda . Primo enim cum infantes, St parvuli, ut docent filii Medicorum , pluribus, Sc gravioribus relative morbis expoliri lint , quam ipfi adulti , nec propter anatem , diligentias Medicorum fubjici poffint , tutius profedo in tuto illorum falutem per fidei Sacramentum ponere , quam adultam anatem expedare cum manifefio periculo damnationis aeternae tot infantium, qui ad adultam aetatem non perveniunt. Secundo, fi aetas adulta ad fu3ci-piendum Baptismi Sacramentum expedanda foret , pauci baptizargntur , fed male inftituti , aut faeculi voluptatibus dediti, ne cito vale dicerent carni, &c fanguini , Baptismum Bruni ad mortem usque differrent- : quod fi' nunc pauci lal-yantur, in Philofophorum-hypothefi yel nulli, vel pauciffmi falvarentur . Sed inanis ifia aevi noftrj philofophia , non ad utilitatem , fed ad veram perniciem humani generis nata Chriliianae Religionis extindionem molitur; quapropter hoc’ Ponffimum tempore meminiffe debemus Apoftoli verba ad Cmloii. II Videte , ne quis V05 dèdpiat per philofophiam , Q inanem fallaciam . ‘ a r > CA-