S C H 0 L I 0 N Novatores , qui e duobus tria vident , Sc in meridiana luce excutiunt , contra Sacramentorum N. L. exirtentiatn plura opponunt . Nulla debere effe in lege gratiae Sacramenta , quippe qux nihil aliud funt, quam veritatis umbrae, Sc gratis ipfius figura ; prxterea , admiffis in Ecclefia Sacramen-: iis , mutabilem Deum efficere , Sc Ecclefiae ipfius unitatem nos ficindere arbitrantur . Quidni erit mutabilis Deus , inquiunt , fi alia ante Chrifti nativitatem , alia port Chrifit adventum hominibus Sacramenta dedit ? Quidni multiplex erit Ecclefia, qux unitatem non habet Sacramentorum? Sed vana hxc funt, Sc ejus naturar argumenta , ut non Fidem infirment, fed indofforum hominum infeitiam prodant. Primo quidem argumento refellendo meminiffe fufficit quae diximus C. II. Prop. I. VII. Sacramenta nimirum N. L. non effe infirma illa , & egena elementa , qux olim habebat Synagoga , neque èffe rerum futurarum figna , & umbras , ut erant Judxorum Sacramenta ; figna effe quidem , fed figna juftificationis , sanctificationis , Sc gratis , quam Sacramenta ipfa paffiouis Sc meritorum J. G. virtute fignificant , efficiunt , &c conferunt n Alterum argumentum ne hilum quidem valere , inde conflat , quod Divinae immutabilitati , non operum , fed confiliorum sternorum mutatio obftat . Quae igitur fuerunt ab aeternitate preordinata Sc prxvifa , fucceffive in tempore fiunt , quin aliqua mutatio , vel ex parte rationis aeterne , vel ex parte immutabilis Divine voluntatis fiat ; Deus enim ut loquitur S. Aagùfiinùs ep.V. fignificationes ad doffrinam faluber, rimam Religionis pertinentes, per mutabilia tempora fine ulla fui mutatione difpofuit . Tertium argumentum Andro-chd^ vitio laborare jam demonftravit V. G. GaTpar Jueni-nus in Comm. Hifionco-Dogmatici, de Sacramentis di IT. I. <7-i. c. 4. „ Ad Ecclefie veteris cum nova identitatem , in-„ quit, unitas Sacramentorum , fecundum id, quod fmnifi-„ eant , fufficit > nec eadem unitas fecundum figna extrin-„ feca reqmruur , licet ad unitatem EccUfix, fecundum prx- „ fen- L