fi XV. Plures autem Philofophi, poft Erasmum,.damnant quidem hazrefim Anabaptiftarum, fed melius exifiimant in prove&iore state , quarti in infamia Baptismum fufcipe-res iniquum enim, inquiunt,_ videtur , infciis parvulis , &£ ratione deltitutis , jugum duriilimum , ( fuaviffimum dicere debuilfent ) Chriftianx Religionis imponere , in quo apparet , ut verbis utamur Venerabilis Bellarmini , in quo apparet maxima Satans rabies , qui non contentus perdidilfe innumerabiles animas adultorum , voluit per Anabaptillas , & vellet nunc per Philofophos Chriftianae Religionis ofores, animas perdere parvulorum . PROPOSITIO TERTIA. Pódobaptijmum , nec verbo Dei , nec Traditioni Eeclejt/t t nec Patrum auftoritati contrarium ejJe gomprobamus. J. XVI. Probatur prima pars . Matth. 18. legimus : Sinite parvulos venire ad me , & nolite prohibere eos , talium ejl enim Regnum Coelorum. Idem habetur Luc# 18. Infantes igitur , ex Servatoris noftri fententia , percipiendo Regno Dei idonei funt ; haec propofitio de fide eft . Nemo autem aptus eft Regno Dei , niti qui renatus fuerit ex aqua , & Spiritu Sandto . fu. 3. haec etiam propofitio de fide eft dogma igitur fidei eft , quod infantes capaces fint , ut Ba-ptifmi Sacramentum recipiant ; pxdobaptifmus igitur contrarius non eft verbo Dei . Jam autem Apoftolorum tempore ab Apoftolis infantes baptizatos fuiffe, non obfcure ex Scripturis colligimus ; nam A3. 16. n. 15. dicitur baptizata Lydia , & domus ejus : ibidem dicitur baptizatur Guftos carce-ris , & omnis domus ejus continuo ; k 1. ad Cor. c. 1. te-ftatur Apoftolus , fe baptizaffe Stephans domum ; ’ fed intra tot familias incredibile fane videtur , nullum fuiffe infantem; non obfcure igitur ex Scripturis colligimus, Apoftolos etiam parvulos baptizalle , §. XVII, Probatur fecunda part'. Tempore S. Cypriani, tertio nimirum Ecclefis feculo . i„ Eccleliis vigebat Bapiif- mus parvulorum, , nec noyau,, fed peraniicpiaXbXSb nem