7 in. gaudio de fontibus Salvatoris . In iisdem proinde operatus eft ut verus Deus , h ut verus homo ; ea videlicet inftituens, quse nonnift Deus inftituere pollet, Si modo ilio-nobis eadem exhibens , quo nobis offerre non voluiffet , nifi ut homo pariter, & ut Deus. Hinc, ut loquuntur Ecclefite-Patres , Sacramenta funt iniigniora Fidei noftrse ornamenta, validiora animarum noftraruro fulcra , & praeftantiora Religionis noftrse praeiidia , quae quidem nec in Mofayca Lege fuerunt, uti funt in noftra , nec in fuperltitionibus Sefta-rum potuerunt unquam effe, quarum erat inftitutum fabulas, non mifteria , quae homines juftificare polient , proferre , quidquid dixerit impius Warbiirton in Divina Moyjis legatione lib. 2. feli. IV. Agnefcimus ergo nos Ecclefia; filii , tantam effe Sacramentorum utilitatem , & neceffitatem , ut line illis, in piscienti rerum ftatu Si ordine, nec poffemus vitam accipere , nec ad vitae gloriam adspirare . Argumentum etiam luculentiffimum prafftantis , Si utilitatis Sacramentorum eft Haereticorum fere omnium conatus , & quidem fortis , S< implacabilis , ut ea vel de medio tollerent , vel ab Ecclefia deturbarent , vel fallaciis , mendaciis , Se fuperftitio-nibus fuis fcedarent , quod quidem in harum prae-leftionum decurfu cernere Si obfervare licebit. In hifce enim prteleft ion ibus inftituti nollri ratio haec eft : Hetero-doxorum errores enarrare , Si refellere , ut femper Catholica doftrina dignior in Ecclefia confiet , Si ab omni detefta fal-fitate catholice fentientibus proponatur. Accipite ergo , Leftores cariffimi , hunc quatemcumque laborem , quem nos, poti Dei gloriam, ad profeftum quoque veftrum , Si utilitatem ordinaffe ingenue fatemur . Quod fi ad mentem accefferit, St voto refpondcrit, vos impenfe rogamus , ut exiftimantes nos , ficut revera fumus , inutiles fervos , qui nihil de noftro habemus nifi mendacium Si peccatum , JESU CHRISTO Domino noftro bonorum omnium in ordine naturae , gratis , Si gloris largitori , gratias reddatis; fi quid vero offenderitis, quod recta; Fidei conforme non fit ; pro non difto habeatis , nos enim lineerò ani- mo ,