«fle pofTent lacrilegt ; V fruftra diceret Apojìoìus i. Cor.II. Qui manducat & bibit indigne , judicium Jibi manducat & bibit. III. Plures effect eledi quam reprobi inter Fideles ; quia plures revera funt qui Sacramentis refedi ex hac vita difceduntquae opinio Evangelio , Auguffino , Sc univer-fe Patrum traditioni adverfatur , ut obfervat V, G. Daniel Concimi App. ad Th. C. V. PROPOSITIO TERTIA, Sacramenta non funt mera figna i quibus Chrijliani a Judicis & Idololatris difiinguuntur , rz? contendunt Socinus, Volchelius , & alii Fratres Poloni, XII. Primo . Nec in Scripturis , nec in Patribus .quifpiam poterit invenire , Sacramenta fuiffe tantum a Deo inftituta ad Populum Ghriftianum a non Chriftianis diftin-guendum ; unde ergo fciunt Fratres Poloni, Sacramenta effe nuda , & fimplicia figna , quibus Chrilliani a Judteis Sc a Gentilibus diftinguuntur ? Ad quid enim tribuere Sacramentis, St quidem pro illorum effentia, quod Scriptura: non dp-jcent, St Patres non explicant ? §. XIII. Secundo . Sacramenta ex Divina inffitutione conferunt gratiam .. Prob. I. VI. majorem habent virtutem quam Sacramenta veteris legis , ex (f VII. ergo nuda Sc fimplicia figna non .funt , quibus Chrilliani .a non Chriflianis diftinguuntur. §. XIV. Tertio . Illa non funt vera ac propria ligna ( fi externum ritum .dumtaxat eum Unitariis fpedemus ■) quibus Chrilliani a Judaeis St Ethnicis diftinguantur , quae Chriftianis , Judaeis , St Ethnicis quoad externos ritus funt communia ; atqui , ut offendit V. C. Daniel Huetius Alnet. Qu