2 9 rum S, Dodoris Novatores nodros aflequutos effe negamus . Corporalia Sacramenta font verba vilìbilia , quia tim fignificandi res ipfae viiìbiles habent „ Hac vero virtus s, principaliter, inquit S.Th. loc. cit. ed in iplis verbis,quia „ per verba , feu quod idem etì , per Sacramenti formam „ rerum fenftbilium fignificatio determinatur ; aqua enim „ lignificare potei! Se ablutionem propter fuara humidita-„ tem, & refrigerium propter fuam frigiditatem ; fed- cùm „ dicitur : Ego te baptizo, manifefiatur, quod aqua utimur „ in Baptifmo ad fignificandam emundationem fpiritualem. Alterum argumentum ex Scholafticorum audoritate St do-drina defumptum , exochade laborare , facillinlum erit oden-dere . Unum compofitum phyficum , cujus partes ita funt eonjundae St copulane , ut unam effentiam phyficam condi-tuant , materiam Se formam ejufdem generis profedo requirunt ; at finitum edet idem afferete de uno per accidens t aut de uno morali , ftultiflimutn vero , nugacifiimum argumentum ad Sacramenta referre , cum in his Se fimilibus rebus tota ratio fafti fit voluntas facientis . Tertium argumentum nil nili Abderlticam mentem , Se Metellianam ignorantiam prodit . Superditio Se magia effet forma Sacramentorum , fi a Deo indiana non effet , vel fi , quod abiit , expreffe , vel tacite cum dsemone inito pado , Miniltri a daemone expedarent effedum „ Quod abfit , inquit J. Augu-„ flinus l. 2. de do&r. CJir. C. 22. , & hb. 3. c. 9. , quod „ abfit , ut de divinis Sacramentis cogitet animus Ghrifiia-„ nus , a quibus rede ita certam operationem expedamus, „ ficut a caufis naturalibus ; cum utrorumque Deus lit au-» dor Se inditutor ; imo a Sacramentis multo certius , „ propter infallibilem Dei promiffionem , quam de natura-» ilibus caufis , earumque perpetua operatione non habemus . PROPOSITIO TERTIA. Aiutare non poteji ejjentiahter Sacramentorum forma , quin Sacramenta ipfa irrita i nulla, & invalida fiant. $ XI* diximus Prop. 11. non folum odendunt for rus