rimum rudibus, & parum literis, & religionis myfte-riis , afluetis, credendum non eft. Non ergo Gentiles fuerunt, qui verba illa protulerunt, fed Judaei; qui, vel utpotepuri hebraici fermonis ignari, illo squivo-cationis vitio laborarunt; vel fortaflis, ut alii etiam aflerunt, verba illa fano modo intelligentes, detorfe-runt tamen fenfum, ut Chrifto illuderent, & illius verba deriderent. Quum enim apud illos pervulgatum jam eflet, Eliam in fine mundi adventurum in mundum,ut fidem hominibus praedicet, qua omnes gentes falvae fiant; hoc quidem Chrifto , deridendo , & conviciando, objectabant . Scilicet, quafi dicerent Redemptori, jam in cruce pendenti, & in proximo morituro, tempus advenifle, quo falvus fieret ab Elia, quem vocatum ab illo, fingebant. Ac proinde haec omnia , ut ironicelo. quebantur, ita & contumeliofe intorquebant. Natalis Alexander , qui fuit nuperi Scriptoris Galli, cpntra quem fcribimus, doCtus fane, & criticus, praeceptor; haec ad rem noftram, in expolitione Euangelii S. Matthaei c.27. in fenfu literali, num. 24. fcri-bebat: Quidam autem illicflantes > & audientes, dicebant: Eliam vocatifie • Id ditium a Romanis militibus, fermonis hebraici ignaris , qui Eliam pro EU intellexerint , quidam conjiciunt. JFerifsmilius efl, id di&um a fudicis Helemflis, qui cum hebraica verba non intellige-rent, 8li