98 differentia. Itaque ficuti ex prodicatis indifferentibus inferimus effentiam hominis non effc rationem exiftendi» fed habere exi* flentiam ftiperadditam,fic ex eadem indifferentia debemus infer* re modum illu m non effe rationem exiftendi, fed fuperaddica cxiftcntia indigere; vel melius dicam , hsc indifferentia non arguit rationem fuperadditam exiftendi in modo illo >quem con-ltituit opinio diftinguens effentiam ab exiftentia > ergo neque_» illam arguit in effentia ipfa; ergo male dicitur » quod talisindif-ferentia admitti debeat exiftentia effentis fuperaddita. 5 ? Tum quia ideo dicimus, hominem ab sterno haberem fuam effentiam * quia ab sterno verum eft dicere, homo eft animal rationale» ideoque dicimus ab sterno fuiffe poflibi-lem, quia quocumque inftanti sternitatis potuit a Deo produci; atqui etiam ab sterno fuit verum dicere, illa formaliflima_» ratio exiftendi, & aiftualitas vltima rei in quocumque aeternitatis inftanti potuit a Deo produci ; ergo ab sterno habuit fuam_» effentiam; ergo ab sterno habuit indifferentiam , & poflibilita* tem ad exiftendum, & non exiftendum» atque adeo eodem modo philofophandum eflet de ipfa eflentia, ac de modo illo; quia fi modus ille per fe ipfum exiftit; ergo & ipfa effentia per fe ipsa exiftit de fa