0 Inftttrtionej Philofophic^ anima nafcitur cum corpore , fed modo penitus diverfo; quippe corpus educitur e materia jam exjftente, anima vero creatur, feu e nihilo tam fui quam fqbjefti produ-. citur . Quare non portunt interire mentes humanas inftar corporis per diflolutionem & feparationem partium ', fed tantum defluere per annihilationem ; quod antem interire non poteft nifi per annihilationem, immortale eft ex natura fua . Sed quaeftio de origine animas hic breviter tantum indicanda y quantum ,ad metaphyficos pertinet. De mentis origine varias fuerunt fen-tentias y qus tamen ad tres praecipuas referri pofliint.r Qui mentem corpoream fla-tuunt, eam a parentibus una cum corpore generari ajunt; alii ab initio Mundi eam a Deo fine« corpore creatam fuifle dicunt ; alii denique eam a Deo creari. & corpori , cum formatum eft * ijnjnit.ti fen*-tiunt . I. Qui mentes corporeas efle , eafque inftar corporis ex traduce propagari ^contendunt., faps refelluntur ex iis qua? de animas fpiritualirate • demonftravimus Fuere quidem nonnulli Patres, qui ut facilius peccati originalis tranfmiflionem adverfus-Pelagianos explicarent, exiftimarunt quoddam effe veluti femen incorporeum, quo animas a parentibus traducerentur ad po-fteros, ea quasftione de animse origine necdum eliquata & definita,.- II. Qui animas initia Mundi • creata^ ajunt, id abfque ullo fundamento afferunt y etenim qua: ratio unquam ab illis philofo-phis allata fuit vel 'afferri unquam pote-r ■ - rit a