Miitutiones P kilofophicfi Jus per relationes, prima,, nimirum emitatem, fecunda per filiationem^ i aife „... quam rofiuttiva Spiritus fandi, npn diftin? haliter a paternitate aut 'filiatione,; roinde quartam rem in Deo non con-. .. . . 7 ’ “ . - - r ’* in' divinis, funt tamen duntaxat t tes per- tinent. i ij -'terda der jfpirationem paflivam. Quia um fpltawo 'aftiva ninil aliud eft q ;>x adjp/ llitu.it. Unde licet quatuor fint relationes L_' / . fonas: Sed hax ad facram Theologiam per- Quod fpedat relationes creatas, brevlret oftendemus nullam enti realitatem fuperad-dere relationes illas, fed eas in mera pendentia unius entis ab alio, in mero re-fpedu pofitas efle. Etenim dum ens a,fi? quod ad aliud refertur, nihil confideramus nifi ea, quas duobus entibus abfolute in-funt, eaque fimul fpedamus. Evidens autem eft noftrum confiderandi modum nullam rebus ipfis fuperaddere realitatem . E* G. Si Cainus fe confideretur, intelligi’ mus eum non effe a fe, fed genitum ab alio; ideoque ab alio pendere quoad exi-ftentiam ;. ubi vero refertur ad Adamurti » qno exiftentiam accepit per^ generationem} tum nulla ipfi nova rea litas additur,, fed tantum denominatio extrinfeca^ quas realem illam dependentiam fupponit, feu qua? bet fitndamentam in re. Ex his paucis riffime patere arbitror quid fit relatio, & plurimis difficultatibus theologicis refpon-fiones parari pofie.