a 4 .Philojopllc^ . CONCLUSIO. PoJJibiiitas rerum abfoluta, & pri~ maria eft indepenclens (a volwftate divina, Prob. i. Si poflibilitas rerum abfoluu penderet a voluntate divina, ab ea penderet, utique, quia Deus potuit velle ut fibiJ mutuo non repugnent , quas libi invicem repugnaflent, ii aliter Deo vifum fuiffiet* fed falfum pofterius^ ergo verum prius.... Prob. min. Si Deus potuiflet velle ut res > quas fibi mutuo non repugnant, fibi mutuo repugnarent, res easdem in fe fpeftatae pof-fent repugnare, & non repugnare: ac proinde poflibile efTet idem fimul effe, & non e fle: quod quidem abfurdum efle nemo diffiteri poteft. Prob. 2. Si ppflibilitas rerum abfoluta penderet a voluntate, Dei, rerum poflibili-um idea; poiuiffent . effie in mente Divina ideas rerum impoflibilium : ergo effient mutabiles ideas quas lunt in mente Divina , .. ac proinde non effient neceffiarias: ergo non effient effientiales Deo , ideoque Deus poffiet concipi fine ideis rerum poffibilium: fed fi Deus concipi poffit fine ideis rerum pofli-bilium, poflibile e fi, ut Deus fit aliquando fine cognitione rerum poflibilium , quod repugnat. Prob. 3. Si poflibilitas abfoluta terum penderet a voluntate dTvina, tieus poffiet velle, quod eft impoflibile . Porro Deus non poteft velle id, quod conu-adi