viir ftram attinet* experimenta ipfi hominis creationi cosevafunt, mentis, nempe operationes in unoquoque homine ea:dem geruntur* licet non eadem ab omnibus & a multis, fere nulla attentione obferventur. Qua: cum ita fint* in explicandis anima? operationibus * ipfam fenfus intimi & confcientix magis, quam ratiocinationis philofophi-cx auftoritatem appellandam mihi e£-fe exiftimo.. Porro intelle&um &. voluntatem confideraturus duas fcilicet anima: facultates* quarum prima ad veritatem* altera autem ad virtutem ffe-fii debet, vel nihil vel leviter attingam quaftioncs in Logica aut Ethica convenientius tradendas ; luis enim locis lingula tractari doctrina: ordo poflulat. De fcientia anima: in ordine ad cor-fur» five de ftnfationibus. fufius, quam par eft: difputare videntur Metaphyfi-ci nonnulli, qui prolixiorem qua:medicos magis, quam metaphyficos decet* humani corporis anatomen defer ibunt; fenfationesimaginationem* memoriam* aliaque id genus difficillima anima: corporifque arcana per fpirituum', animalium fibriliarumque «om generatim explicare laborant;