Metaphyf. Pars II. Caput I. ARTICULUS I. I)e Mentis humante Jpiritualitate. I. A /[Ens humana eft 13 quod In uno* . -LVJL quoque noftrum cogitat > a Scho- lafticis vulgo definitur ., Spiritus creatus 'completus, qua definitione fecernitur ab Angelo, quatenus mens humana ieftinata eft informando.corpori, & cum eo apta eft conftituere totum jubftantiale , nempe hominem. II. Per 'Corpus Eeu materiam intelligimus fubftantiam extenfam ,' ,\iii vifibilem , foli-Bain., ex Variis partibus 'variarum figura» rum contextam . Per fpiritualem vero fubftantiam intelligimus fubftantiam expertem materiae , feu qua? extenfionem , divifibi-iitatem , & foliditatem -excludat -. Quaeftio • eft igitur utrum id* quod^in unoquoque noftrum cogitat, fit fubftantia expers extern fionis , divifibilitatis, foliditatis &c. III. Inter Veteres permulti fuere qui materialem animam , & veluti quoddam tenuiflimum corpus ex fubtilifiRmis particulis igni , vel aeri fimilibtis, celerrimoque motu agitatis conflatam fecerunt . Neque etiam hodie*' dpfunt incredulj perverftflimi-que 'homines", qui eundem perniciofiflimunt errorem 'tueantur. Cum hac nefaria fen-tentia cbnfuiidi non debet haud fatis accuratus loquendi modus a nonnullis Scriptoribus ecclefiafticis aliquando ufurpatus . Aliqui etiam Ecclefia? Patres humanam animam , Angelos, Deum ipfum Gwpus vo Metapbi D ca*