De Luxuria, Inceflus. Inceflus etiam gentiles fugiebant . Natura abhorret in-ceflum. .Affinitas,ex t[uo acia cor wali contrahitur . -rifines , ^ui proprie dicantur. Dubium pulcrum fluitile. Quomodo contrahitur affinitas. in meretrice ,etiani occulta, tamen vtfic non exit a fpecie fornicationis fon* plici. Si autem uidiia promifit, Deo feruare continentiam vferuat ueram. viduitatem, qua? elluirtus fpecialis, cui dari folet velum nigrum, in fignum fer-, uàndae continentiae.27.q.i. De qua Paulus, fcribens ad Thimotheum, quo fu- : pra,dicit. Viduas honora:quae nere viduae funt: peccatum tuncfuum reduci-, tur ad fpeciem adulteri). Tertia dicitur Inceflus,quando non obferuatur in con cubitu honor, & decentia confàpguinitatis, &affinitatis.Vndeconimiftio ta-s, lium perfonarum,nonfolum prohibetur lege Diuina, iuxta illud Leuitici.c. i8, . Mater tua eft,non reuelabis turpitudinem eius,fedirne humano, apud gentiles. obferuabaturharcreuerentia, refert enim Valerius Maximus, quod apud antiquos,fas non erat, ut pater fimul cum filia balnearet, ne fe ipfos nudos Confpi-r cerent. Immo natura haec abhorret. VndePhilofophus inlib.8.de Animalibus -, dicit, quòd quidam equUS deceptus,ut matri commifceretur, feipfum prscipi-tauit j quali prae honore, ex quo concludit, quod etiam aliquibus animalibus ineft naturalis reuerentiaad parentes. Quanto reprehendendi funt ergo homines : qui rationis ufu ducuntur & multo magis chrifliani illuminati ? Ideo malum exitum habent matrimonia inter confanguineos, & affines :eo quod male , ideftfubreptitie difpenfati funt, & multo magis-cominifliones fornicaris, inter huiusmodiperfonas, ex quibus oriuntur impedimenta matrimoniorum, quae impedimenta, cum fint occulta ob uerecundiam filentur , duna ma*, trimonia celebrantur in perniciem animarum. Et quantum ad consanguinitatem, qua? ex propagatione naturaliter ortum habet, nulli latet, fed quantum ad affinitatem,dubium efl, eo quod affinitas non-contrahitur, ex omni milione carnali. Pro qua re eli notandum, quantum ad noftr-^in propofitum fpeóìat, utfficia-mus,qui fint inceftuofi,ex parte affinitatis. Primo atflus fodomiticus non inducit affinitatem. Abufus mulieris,extra uas debitum, non inducit uinculum affinità tisjimmo aéius yenereus, circa uas naturale,quo impeditur, nefiat generatio,non facit affines:irrimo fortius,qui ttirginem defloraret, &chuftra pudoris inuadcret, &poflea intus non feminaret, per hoc non contraheret affinitatem,, 5 5.q.2.c.Extra ordinaria; Et glo.ibimec audienda efl,qùantu ad aótum fodomiti cum, tum quia non probat, tum'quia non refolute loquitur. In quo ergoaóhu . prsecisè con trahitur? Di uus Tho. i n 4.fen..dift.41 .q. i .art. r. quxftiuncula. i. In-nocen.incap. Fraternitati. Petrus de Palud. & omnes doótores dicunt-, quod, contrahitur excarnali còpula,tam matrimoniali,quam fornicaria,quando fit le, minatio in loco debito, & generationi apto, .per leminpmcommiltionem, vn-de in illa commiftione feminum, feu fanguinum, fic contraila efficiuntur uir 6 mulier una caro, ideo dicitur,in matrimonio, eruga duo in carne una,; fcili-cet confummató. Hinc, propter talem affinitatem , confanguinei cbniugum; efficiuntur affines coniugis fui propinqui, fcilicet eundem gradum affinitatis fortiuntur,cum marito fuse confanguinei, quem gradum confanguinitatis habent cum ipfa confanguinea, & econtra confanguineimariti, cum eius uxore , eamdem affinitatem contrahunt, per eum itaque foror mariti, per confangtiini-tatem, efficitur foror uxoris eius, per affinitatem: qua? dicitur cognata, non tamen confanguinei coniugum adinuicem contrahunt affinitatemaliquam:fcili-. cet confanguinei mariti cum confanguineis uxoris, unde frater mariti potefl. accipere fibi in uxorem fororem uxoris, &econtra • Sed dubium efl , an requiritur neceflario ad affinitatem contrahendam quod ambo fpermatizent , an fufficit una perfona tantum? Dicitur indu-biè , fi mulier feminauerit, & uir non , affinitatem non contrahit, quamuis clauflra pudoris jntrauerit, ut accidit.frigidis, vel, ijsqui timent, ne uxor impiae-