De Luxuria, 34 tur fanftimoniaies illar, qua? Deo feruire uouerunt, & integritatem mentis, & Córporiscultodire promiferutjfiue fimpliciter,fiue folemntter uotum fecerint: ' &hoc tertio modo , virginitas uirtus uocatur.cui debet aureola poli mortem . Illis autem duobus primi aureola nó debetur:quamuis fi e uita cum tali inte- . -'4ureol* gritate,in gratiadecederent: fedaliquod accidécale gaudium per illa haberent. utrgtntatit Huius rationem asfignat.D.Tho.2.2 q. 2.art.i.dicens : ficut enim in dele- eutdebetur, ftatione venereorum tria confiderantur •: fcilicet unum, quod eft uiolatio IndeleBa fignaculi uirginalis, alterum, quod fe tenet ex parte corporis, & anima?,quod t/one uene-eft feminis refolutio, deleótatione n caufans , in illo aftu uenereo, tertium fe reorum trs* tenet ex parte anima? tantum, quod elt uoluntas, perueniendi ad talem aótum confderan-deleóìabilem. Ita in uera uirginitate,per horum remotionem (cuius effe eli in- tur-gritas contagionis exprefle,ait Ambrofius inlib.de Virgininitate)tria requirun- inuera tur: primum eft integritas fignaculi:fecundum eli uoluptuofa? deleftationis in- u,rg‘n'tate experientia , in feminis emilfione : tertium eli propoli tum leruandi ha?c, uoto tr,a reclMt' firmatum; vbi autem propofitum non adeft,uera uirginitas dici non poteft, ut runtur. aureola digna fit: uirginitas enim mentis melior elt, quam carnis : & fi habet vtrunque,optimum elhait Ambro. in Iib.$.de uirginibus . Vnde poteft confer- tas corporis fe habet,ut quid accidentariu,ad actu moralemjqui aétus in anmi£ integritas propofito confiftit:fedcorporis integritas intintimi requiritur, inquantum efle fe habet i via, ad feruandum mentis propofitum, &quod virginitas mentis fine corporis