Dominica 1111. Aduentus. 2 $ Jis, & dicitut armonium meridianum, pfal.pcr.' Secundus aduerfitatis mundia ]isJ& dicitur timor nodurnus. Tertius prxfumptionis,& erroris,& dicitur fa gitta volans in die . Quartus defpera-tionis finalis, & dicitur negocium perambulans in tenebris . Qui ergo vult effe Ioànnes,non erit arundo vento ali quo agitata , fed flabit conflans vfque ... ad morte,& habebit corona vitae Ap.z Ad imi- Oportet fecundò in nobis effecar-tationé njs c2fligationem,vt corpus in feruitu ii°'k c - tem fPirltus re<^igatur*^lim en’m itohoipi eft fpirjtuSjnon vult fibi fieri habitacu tium de iumper blandimenta carnis. Caro em bemus p fpjritum nefcjt. Carnalis quoqj homo parare. non paplt eajqUas funt fpjritus, flu Iti-tia enim eft illi i. Cór. z. Et qui funt Chrifti, carnem fuam crucifixerunt c'fi vitiis,& concupifcen. ad Galatj. Item Gen.4. Subter te erit appetitus tuus,& tu dominaberis illius.Hinc i.Co.7.ait Apoftolus Tempus breue eft. Reliquu eft, it qui habentvXores, fint tanquam non habentes. Et qui vtuntur hoc mudò &c. Ciiius didi expolitionem vide in fermone z.de peht.parte 3. Tertio fi tnu's prophet? , nouiflima noftra diligé ter attendendo fecundum illud Eccl.7. Memorare nbuiflima tua , & in xternu non p eccabis. Sunt enim proxima, & incerta.Hinc de primo Eccl. 14- Memor eflo,quia mors non tardabit . De fecundo.Nel^it homo finem fuum , fed ■ficut pilees hamo,& aues laqueo capiu tur,fic homines in tempore malo, cum eis exemplo fuperuenerit. EcH-P-Sim* plus, quam prophetx quatenus futura certa tanquam praffentia oculis prsepo namus, quando etiam praffentia pericula non ignoramus. Hxc ergo futuro rum prxuifio,tanquam pr^fentium ma fticatio valde difponit hominem ad gratis fufeeptionem. Hinc propheta. Ih meditatióe mea exardefeet ignis,ad peccati expulfionem , & per con-fequens Chrifti fufeeptionem . Extende , vt pla- cet. DOMIT^IC^I IIII. JD-uentus Sermo l.ìa ordì ne. rii. ME D I V S veftrum fletit, quem vos nefcitis.Ioan. 1. Ad occurrendum venienti fuo fponfo,eumque digne fufeipiendum, in Ad oc-liante iam facro'antìa feftiuitate , fre- curren -quenter nos excitat fanda mater eccle jq xpo fia.Et ne à beatis illis nuptiis cum fa - hortatur tuis virginibus nos imperatos excludi ecc.ideò contingat, euangelicum illud auribus qUjs fit noftris inculcat.Eccefponfus venit,exi prxpo-te obuiam ei. Hoc agit, quoties nobis nit • illius aduentum infihuat,quoties venié tis maieftatem prxdicat, quotiens nós à torpore (omni excitat.Hinc eft,quod clamat. Pàfàtus'eflo Ifrael in occursu domini,quoniam venit.quo ad primu , quod eminentia domini per prxeurfo-ris organum in euangelio aperit, quo ad fecun’du quod nos ad fpirittiale gau dium excitat, & à triftitia ex vicinitate domini euocat per apoflolum in epi itola,quo ad tertium.Sed quoniam neque digne ei occurrere, nec reuerentèr fufeipere poterit,quem nefeit. Si enim (teftibus Aug.10.de trini. & Gregor.in ho.j6,)incognitum amari non poteft, nec dignè fufeipi, qui non 2matur,quo niam & fi timorem nonnunquam reue remur, quorum tyrannidem formida-mtis,non eft illa reiieretia interior cor dialis,& vera,fed exterior verbalis,& fi da quam dominus,qui tanquam ipon-fus plentis amore venit, non acceptat, fed deteftatur. Populus hic (inquit per Efaiam)labiis me honorat, cor autem eorum longè eft à me z9.ca. Et iterum Pr0uerb.z3.Fili pr^be mihi cor tuum. Ideo nequaqua fufeipi poterit à nobis incognitus, fed omnino nec prdens te neri.Ideòq- primus, ac diligés labore conari ad verè recognofcédu veniéré, imo piente,ne fic vt iudei,qpsété dnm dereliquerut, euq; fluite apud feruulu quxfierunt,nos quaerendo ignotum ma gis elongemur, audiamusque mento obiui gauo.iis verbym cu illis.Medius, ve-