O&a. hic quidem in ruinam venit eis, quos iam de erroribus elegit, iam in fangui ne fuo, & morte baptizauit. Sicut ait apoftol*. Quotquot baptizati eftis in Chrifti morte baptizati eftis. ad Romanos. 6. quos iam charaftere fuo infigniuit, quorum fronti triumphale fignum impreflit, ac fux familia’ afcripfit. Vx vx eis,quibus omnia h^c fruftra contigerunt,fruftraquidem ad falutem,fed no fruftra ad p^nam, quia politus eft in ruinam.Contra quos per Efa. ca.i. canitur. Filios inquit enu-triui, & exaltaui, ipfi autem fpreuerut me. Filios genuit in lauacro regenerationis. Enutriuit, non quocunque pane, fed pane angelorum, quidefuper coelo defcenditjimo qui coelos creauit: Et exaltauit, dans eis poteftatem filios Dei fieri,vel fuper omnes nationes eos fibi proximando. Non enim eft alia na tio tam grandis(loquitur Moyfes Deu. 4. ) qux habeat deos appropinquantes fibi, ficut adeft nobis Deus nofter. Vx qui fuper hxc omnia fpreuerunt eum. Ex quo in primis damnatur eorum error qui putant ad Gilutem fibi fufficere fidem informem cumbaptifmo,impri mentes fibi illud Mar. vltim. Qui crediderit,& baptizatus fuerit, faluus erit non attendentes,quod fequitur. Signa autem eos,qui crediderint, h^c fequé-tur. Quorum errorem in multis locis aliis damnat dominus, &inepiftolis difcipuli eius. Nam & de diabolo dominus ait. Iob. 40. Abforbebit fluuiu, & non mirabitur, & habet fiduciam q> influat Iordanis in os eius: Qua; expo nens Greg. homil. 16. ait. Antiquus hoftis generis humani fluuium abfor-buit,quia à mundi origine vfque ad re demptoris aduentum vix paucis, elegis euadentibus, in ventrem fux mali tix genus humanum traxit. Nec mira tur,quia pro magno non habet cum in fideles rapit. Sedgraue eft valde,quod additur. Et habet fiduciam &c. quia poftquam infideles quolqueab origine mundi rapuit,adhuc (efufciperepoffe etiam fideles prxfumit. Nam ore pgfti ferg perfuafionis eos quotidie deuorat, Epipha. $ | in quibus à confeflioue fidei vita di-fcordat. . ■< Sed ad noftram auilàtionem videa Quibus mus,quibus venit in ruinam : Venit in venit in ruinam fine dubio omnibus qui fibi co ruinam, tradicunt,non verbo, quod infidelium & refur eft,fedfado. Ore quidem confitentur reftioué. fe nolle Deum, fatìis autem negant.ad Tit. 2. Et quoniam in omnibus,qux ac cidunt homini contingit contradicere domino, vel conformare eidem, fequitur quod in omni ftatu venit qui-bufdam ad ruinam,aliis ad refurredio nem. Extende vt placet & pone exem pia prout loco,& tempori congruit ad populi correptionem. Locofèrmonis fecundi recipe fermonem de feftiuita-tibus Chrifti, & prxlertim fermonem l.z. in.ordine-omnium,qux eft pars fecunda fermonis quinti de natiiiitate Chrifti, qui bene valet ad propofitum applicato ad hunc themate. Puer autem crefcebat,& confortabatur &c.Ha betur etiam fermo in parte de feftiui-tatibus Chrifti,dominica infra oifta.na tiuitatis Chrifti. DOMI^ICJ offa. Epiphania Sermo. I. in ordine. X. Nesciebatis quia in his, qux patris mei funt oportet me efle Luc.z. Quoniam mundo toto errorum te nebris obdufto, vniuerfi à veritate vix Totò. in pauciffimis demptis declinabant.Ideò mundo venit ad nos via vt errantes reduceret jn tene_ lux vera, qux obtenebratos illumina- brisiacé ret, Chriftus fcilicet dominus per car te venit nis aflumptionem, illuminans omnem Chriftus hominem venientem in hunc mundum pr£edica ficut prxdixit Efaias. nono capit. Ha- tor optj bitantibus in regione vmbrx mortis nWs. lux orta eft eis. Et dominus ipfe. Ego fum lux mundi, qui (equitur me, non ambulat in tenebris, fed habebit lume vitx. Ioann. oftauo. Ab initio itaque natiuitatis imo Conceptionis fux in C 2 vir- ✓