2 g Dominica IHI. AduentnS. la,quae iudicans damnat. Nihil eius co gnitionem p'rxterit, nihil in obliuionè. ‘ tranfit.Deniqsex:beneficijs homini £4 neintermiflione‘.exhibitis,’ex.commif forum facinorum flagellis, ex certifli-mo,ac infallibili ordine rerum fluida rum, tanquam fignis.euidentibus eius prxient'ia manifeftaitur, lieti t fplendo-re, & calore Col nondum vifus deprx-hendicur,qux nunc profequenda non funt per ùngula. Sed hinc auifatoria dottrinai» bea Quia ti Augutìini Cerinone io.de verbis e ua Deus in gehi diligentius notate.,Quia Deus in medio é medio noftrum eft nufquam non eft, nufquà , nullius fugqab illo locus eft , nulla ab non eft eius contuitu abicondere latebra po-teft. Si afcenderis in cglum,ibi eft. Si delcenderis ad infernum,adeft.Ergo fi propter mala tua eligis fugere iram eius tanquam vultum iufti judicis, nec ab illo fugere potes, quia vbiqjprefens eft. Fuge de proximo ad eum, qui in medio tui eft,fuge ad prxfentem,ne fé tias in ira venientem. Dicis. Quomodo fugiam ad eum, cuius iudicium pertimeico ?Dilce à puerulo parabola deprehenfusà patre in aliquo libi veti to,nullum videns fugq prgfidium,proij cit,qux male tenuit,currit ad patrem, prxoccupat virgam amoleftitur iratu, fpondet emendam , vt tandem habeat placatum. Tu quoq; fac fimiliter.Proij ce qux matè contra illum tenuifti, occurre , paterna implora vifcera , mi-fericordiam appellato, propone emen dam,& mutabit vindiftx fententiam, fi tu mutaueris vitam, ficut fpondet Hierenj. 18-Sip^nitentiam egerit gés illa à malo fuo, agam & ego pqniten-tìam à malo,quod cogitavi vt facerem ei Deniqj ad hanc fugam dominus ip-fe inuitat. Reuertere inquit, ad me, & non auertam faciem meam à vobis.Ve rumtamen fcito iniquitaté tuam,quia in dominum Deum tuum prxuarica-ta es. Et iterum. Si reuerteris, ad me convertere, voca me pater meus, dux rvttginjtatis.mex. Si abftuleris offendicula tua à facie mea non commouer bris. Hreremix.j. & ca. Ecce audiuimus quia in medio no* fìrum fiat dominus. Sed forte fu nt in pobis, qui hxc ignorant aut non atten Multi dunt, vel quod peius,eft,omnino non nefciunt credunt,& italdomitium cum parenti- dominu busiudxis in medio.eorum flantem ne prxfen-iciunr ad lalutem,quem ludicem igno tem. rare non poterunt condemnantem: Ne fciunt nanqj prxfentem dominum,qui folisobfequium, ftellarum influxum, elementorum famulatum,corporis robur,animi vigorem, temporalium abu dantiam,honorem , famam, potentia, & vniuerfa pratentis temporis bona non recognofcunt tanquam diurna be neficia, fed quali neceffaria,aut à fato vel propria induflria acquifita, increduli ad verbum Iacobi. Omne datum optimum,&omne donum perfeftutn defurfum eft &c. Ideoqjeis abutuntur pro fua voluntate contra Deum. Hi longe peiores his , quos propheta arguit,cum ait. Confitebitur tibi cum be nefeceris ei, quoniam & beneficijs ingrati funt, nec confitentur. Non ifti Deum prxfentem,nec fui curam habe tem, (ed velut longè abfentem , & inferiora non confyderantem afpiciunt, dicentes cum impijs.Girca cardines cqli ambulat, & noftra non confyde-rat.Iob. zz.' Nefciunt prxfentem dominum,qui temporales affliftiones,ac mala occurrentia non tanquam patris piam ammonitionem,ac emendans fla gellum fufcipiunt, quales,funt,quicun q* prxfentia mala gemunt fed his affli tìi vitam non emendat. Vnde non ifta quali difciplinam à patre omnia videa te,& fic noftros exceflus in melius reducente fufcipiunt, fed quali ignoran te Deo,& ablente contingant.Extende hic depr^lentibus rnalis,p§ftis,gladii, & fatnis,& nulla fubfecuta emendatio ne.Sciant tales ficut Grego. 6. moral. §. 13. faybit,q> illos veritas ab xterna animaduerfione eripit, quos in prolpe risperdifciplinam puniat. Qui ergo per difciplinam eum negligit habere patrem) affliftionis lux tempore per adiutorium non inueniét erepto rem. Nefciunt