, miftione elementorum ,.a< 'ubium apud multos., ..... milattneTG e occultis operibus'natirtae;ad quendam militem nobile, 1 :.Quoniam in quibufdam. (emotu cordis,admagiftrumPhilippum, fic. Quia omne .juoiMoirecur. c : . De initantibus,fic.Quoniam omnem durationem. ■ De quatuor oppofitis. ' '".Dedé'tRonftratione,fic.Ad habendum cognitionem. fi. De fallaciis,ad quofdam.nobiles attiftas, fic. Quia logica eft rationalis fcientia. ' ! 0”, De pro pofitioibus modalibus,fici Quia pro pofitio modalis. Opufculum de eruditione principis nuper in Vaticana iri* ; uent’órtì>,t anquam uerea DiuoThoma editum , inter cer- • ta pofl|imus,fed numero illud no li gnau imus, ne antiqua • ferieni-òpufcurorum,a confuétodiuerteremus ordina. 41". De natura generis,fidQuoniamomnis creatura. #5“.' Depótenriis aniraaeific.Vt adiutariutn homini collatum. 44m. De tempore,fic.Sicutuult Philofophus. ..i > .:> 45“’. De imitate'uel pluritate formarum, fic. Quoniam fan. fiuta eft. 4610. De dimenfionibus interminatis ,fic; Poftquà de priricipiis. 47“. De nacjira iyllogiftnorum,fic.Quoniam fcire eft. 48“. Summa totius logici,fic.Quoniam omnes homines, prout |etiairi in fupplemétó cronicaru,lib.r j folio.t jo.allegatur. 49". Deienfurefpedu Gngularium , & dejintelleSu refpeftu uniuerfaiium,fic. Circa confiderationem fenfus. yom. Deinuentione medii,fic.Quoniam principium fyllogizan di unamquamque propofitionem. 51". IDe naturaluminisjfic. Cófiderandii eftde natura luminis. yi“. De natura loci,fic. Ad fciendum naturam loci. yy“. De intelleftu & intelligibili,fic.Sciendum quòd ad ràtioné eius quod eft intelligere. y4”. De quo eft,& quod eft, fic. Itiomnibus in quibus eft com. pofitio ex materia & forma. 15". Primus tradatus de uniuerfalibus.fic.Circa uniuerfalia. 56" Secundus tradatus de uniuerfalibus, fic. Quoniam dicit Ariftoteles. .m.......... . s < 57™. De officio in fello corporis Chrifti, fic. Sacerdos in iternu. 58". De uenerabili facramento altans per modum fermonum, fic. Venite & comedite. ’ 59". De eodem uenerabilifacramento al taris, per modum deci praedicamentorum,ad petitionem quorundam praelatorum & baronum,fic.Mcmoriam fecitimitabilium fuorum. . 1 Ciò". De humanitate Chnfti,fic.Chri(lus Ielus. <5:m. De diledione dei Scptoximi, fic. Magifter, quodeft man-datum. 61", De diuinis moribus,fic.Perfedi eftote. OPVSCVLA .m Sylt^fiJeiuaetq^inM^^ faciali,fcilicet in emptione «venditione ad •tura matèrii.ficiPoftqUam de principiis. Tetminum.fiuead tempris,fiue ad credentiam ad fratrem Ia ‘ -^agittriim «,llPPun> . p uixer^éfemjefloxem Florptmum, eiuldem ordinis, Ì a! : 'fic;Cariffimo in Chrifto'fratri Iacobo. 68m. Dc modo acquirendi diuinam fapieneiam, fic. Qjii a quaifi-0 ./ uiftiame. ' • . , , , ' 69“. Expolitio in librum Boetii de Ebdomadibus, fic. Praecurre prior in domum tuam. ' ' . . 7om. Eipoficioiii librum Boetiide trinitate, fic. Ab initio na. tiuitatis. } ■ ■ / . ‘7I" De uirtutibus & uitiis,fic. Quatuor funt uirtutum fpecies. De concordandis» fu iipfius,fcilicet didoCurii^iitfdenri fandi Thomi, in quibus aliquando uidetur apparenter 'fibimet • cont'adicere,fic.Pertranfibunt plurimi. ’’ ~ i;' 7 j". De uluris in communi,fic. Omnis homo a natura non dege ... neransjueritatem amat. fHocultimum opufculum, quia neglefluqiiorundarri , cum 'humana. - aliis fanfti Thomi opufculis impreffbm non fuit, cùm ta-41 _. De natura acca r omra: men ut a peritis antiquioribus patribus (acri ordinis fratria .< pridicatorutì accepimuS,abfquedubio fit opufcuTqm eius, atque in eodéha»òpufciilo, cR 19. alleget bpiffckilutri quarti de decem praeceptis decalogi, ubi cQ. ialiti •fine ,oftendens differeritiam inter ufuram & furtum & rapina,fic ait. Et de iis alias fcripfimus in feptimo pricepto decalogi diffufius, idcirco ipfiim Ultimum opufculum dèìtfilris-in continuili, in hac (altero tabula, quo ad principales eius- icòncltifiones perutiles ac necefiarias,plenius fub dfétìoriéVfura,pekrordi nem conclufionfi,ut imprimeretur curauimus. Cóftat enim eundem Diuum doSorem,perfonis diuerfis, in diuerfis mu di partibusconftitutis’jdiuerfos edidiflélibros, atque trafta fius,qui omnes ad noftras forfita non deuerierunt manus, eo modo quo & lpfc allegat diàum Ariftotélis dicens.quòd Alexander dicit, quòd fcctindum Ariftòtelem Deus Éabec prouidentiam d'eiftis inferioribustqùi tamen liber Atiftote-lis uel diftum eius de prouidentia dei,aliter ad nianus latinorum nondum deuenit. Et de beato Dionyfio jit , quòd Dionyfius quatuor fecit libros, fecundum g> aliquid dicitur de deo quadruplicitetifed liber primus non eft translatus de grico iu latinum.Et ficut ultra compendium theolo gii in fpeciali,fcilicet de chriftiana religione, fub fide, fpe, & charitate,quod fcripfitdeuote,ad fratrem Reginaldum, cariffimum focium fuum,aliud fcripfit compendium rheo-lógii in comuni,& ultra determinationes quas in funami - Theologii fecic de unaquaque u irrute in fpeciali, idem Di lius Thomas aliam quiftionem compofuit de uirtutibus in communi,fic& ultra determinationes,& vitra opufculum quod fecitde ufura in fpeciali,fcilicet in emptione & uendi (ione ad terminum, fiuead certum tempus,fiue ad crederi tiam,aliudopufculum cppoluit,de ufuris in communi,iu tediuino atque humano,undique circunfultum. ^Explicit numerus opufculorumDiui Thoma: Aquinatis,Sacri ordinis Praedicatorum.