r CONTROVERSIA PRIMA. XXÌBI rent communia,ut forent indubie,certum eft>eaipfa,natù> raenofir2econdKÌ0nesnaturaleseflè,& Deum authorem, habere.Non funi ergo,quae idem ipfe,odio in nobisprofe* quitu»,qui nihil odine poteft eorum,quse fede omnium » H octamenuerum eft,quod nos careamusfupernatura* us dlis,& gratuitisdonis,quibus Deus Adam ueftiue* rat,& quibus naturam eius exornauerat, culpa ac demeris to peccati eiufdem,uelut noftre originis. Si enim non pec/ caftetilie,uniuerfa eadem accepiffemus, &nos:&eorum benefìcio liberi effemus,abhijs noftrac naturaemifenjs, Proinde,inrcrillum quem cogitarionenonimpoffibilifìn* ximus, SCnos, hoc intereffet,qnod ille, nullius culpa, fed folius natura conditione,eifdem per omnia nobifeum ca? lamitatibus foret obnoxius; nos, originis culpa, propriae nàturse'condin'onibus,^ miferrjs derelitti fumus,ut qui in origine,multa, praedariftima fupra naturam dona afte* quoti fuimus,qu3euniuerfa,in eodem3S