CONTROVERSIA PRIMA- 5CXV ma, quae peccauerit , fi Deo credimus,ipfa eft,qux morie* tur. Haec autem anima, quae creata a Deo, infunditur fibi praeparato ab eodern Deo,& natura,corpori,no peccauit: nec antequam infunderetur corpori, necin ipfa infusone# Neq? hoc,eidem ad peccatu imputaripoteft,quodno per* fedio i,nobiliori,immortali,fedeiufmoditali,hoc eft,mor tali A quod ad fibi amica,& commoda,etiatn corra ratio* nis indicium propenfum escorpori infunditur. Non pec* cauit etiam illud ipfum corpus, quod eiufmodi, non uero nobilius,^ perfechus,in materno utero, ex parentum fe* mine,maternocp fanguine cocretum, formatum, alitumq; fit: fed peccauit Adam, humani generis origo,cuius cui* pa,& peccaro,etia hicanafcitur irae filius,a Deigratia, reg*’ noq; extortedamnationiq? obnoxius, Quod dicentes, recde intclligentesmec a carholicaquic^fide,dicemus alie num,necin Deum,naturae, ^que huius notes,ut illius in Adam, conditorem,iniurrj,blafphemic^ erimus» Quod aiunt»permultureferre, uulnusillud, quod fin* ptrum gunc, exitiale naturae, accedent ne aliunde, an ab origine confotu affé* infederit,non intelligo,qua ratione,aut probabilitate dici* rataduerfarij, tur.Quidenimrefert obfecro,undecumq; accedeteli fine propria oafcentis culpa accederitfQuam auté ille culpam propriam habere poteft, qui culpari nondum poteft fqui nullius adhuc legis tranfgredor argui poteft, ut qui fub le* ge nondum eftc Nec illud demum,qua ratione dicatur intelligo» Con* ftare infiidum uulnus illud lethale perpeccatum:non effe proinde,cur queramur,nifi de nobis ipfis.Qmd igiturtou* quid per peccatum noftrum ipforum,an uero per peccatu originis:noftrae, nempe, Adam, hoc uulnus inflicte m cftj* Originis peccatudicteros 'exiftimo : cum nec fingi pote quicquam ante comififfe paruulos,cuius demerito,lethale G illud