DE PECCATO ORIGINIS, tìoftrorfi Laéhntius ,SC alij plericp demoftrare conati funt, omnium autem dariffìme, luculentiflìme5do(ftiflimus file Galenus,demonftrauitlibrisillis uere diuinis (in qui* bus edam feipfum fuperauit, qui in altjs omnibus (òpera* uit omnes)quos deufu partium humani corporisinfcrip* fìt.Quos etiam in laudem conditoris,^ demon(traronem fapienti2e,potentiae,6dbonitatis eius fcripiiflefe praedicat, & hymnos creatoris appellat* preter carni* Quod autem ad malum nos caro attrahaLorazter eius ad malum Qu£dam,capax eft,feu indinoteli iuiuftiti^:fed,ut res que* cp alia»uifuae naturae afficitur fibiamicis,fuauibus,8C falu* taribus:ofabhorreta còtrarqs.Quoddutacitjnihililla ma li fa cit,hoc enim facit qd unu accepit a ceditore,ut faceret. Oram nihil ged male facit illi inhabitas aia, qua? dd-feruitute abieÓa, pecore dueo carnl4s fe dcfyderrjs mancipat ? 8c relido creatore,uili crea* cupijot cotm Clirae In mana'piLlrn tradita:,fe indigniflime fubdit. ria jjm itui. Vniuerfa itacp haec culpa,non carnisffed illi fe fubmittétis, & mancipantiseft animae.Quia tamen, ex peccato origis nis,quemadmodum mox aperiemus,eft illa carnis adtier* fus fpiritum pugna,Sd rebellio,& quia ea,uelut inflrumen* to quodam,aduerfarius nofter diabolus utitur ad fubijcie/ Cur caro pcc' dum iugo peccati homine,carnem peccati,E£ corpus mor* cati,ct cius co tjs j[lam appellat Apoftolus:quomodo5 & concupifcenti* cupifcetia pcc am ejLis, hoceff, ujm jjiam concupifcibilem eidem innata, tdtwmdictfur peccatum :quod dicit.in carne fua habitare, quemadmodu ab Apoftolo. fUpra pj-obxius ^xplicauimus* Preterea.utfamiliare eft Apoftolo,fpiritui,catnem cp* Etialitcntlem Ponere>Jn *egeautemdiftinguat,fpiritum umificantem,a legis iutcllitf* itea occidente,hanc ipfam ,fecundu analogiam quanda, cartéuo carnis uocabulo lignifica ri fit a Chrifto,et ab Apoftolo io* Pm; folens non eftfftaq; ille,cum cx carnali uerborum fuorum, deman*