DB. PECCATO ORIGINIS illud,quod dicunt, uulnus infligi potuerit* Quid eft ergo, quod hoc uulnus lethale,noftrae nature inflidum,nulli, nobis,imputari poffibac debeat: nec de ullo, qua de nobis ipfis ualeamus conqueri? Ntlmquid ipfi, nobis, hoc eft» unufquilibet noftru fibi, lethalis huius uulneris caufa eft £ Neq; huc pertinet,quodex Ecdefiafte afferunt, rloc Impertinès Ec fcio^quod Deus ab initiofecerit hominem redum,fed ipfe /lefafa^quZ infinitisfeimmifcuit quaeftionibus ♦ Deprotoplafteete* inducunt (cn* nim,etorigine noftra,Adam,hocuerum eft,quod,cum di* untw. uina benignitate, naturae foslkitatem ,cceleftfum donorii diuitijs ornatam , aflèquutus teneret, fua ipfedementia,in uanitatem prolapfusfit: ut ipfi, merito fuumipfius exitiu attribuendum fuerit. Sed ad unum quemlibet noftru>pre* fertim, recens natoru,& quamdiu boni, malicg ignoramus differentiam, quo pado illud pertinet ?nuquid ipfife par* utili immifcueruntinfiniris quaeftionibus,cum ante redi a Deo eflent conditi? Nec eft uerum,quod dicunt a ipiritu f*per fcripturam fyiritui pronunciare Omne figmentum humani cordis, hoc eft, s.aflingtntdd quicquidingeniumnoftrum concipit,infticuit,agitat,mo* wfdrij. litur,tantumodo»(emper»SCneceffario malum effe* In Ge* nefi quidem,de corruptiffimis eius faeculi moribus, qui in omnes inundauerar,ob quos, uno Noe cum fuis excepto,, aquis dduuq delenir deusuniuerfum genus hominum,ua legitur* Videns autem Deus,quod multa malitia hominu effe? in terra, 8? eunda cogitatio cordis ad malum intenta effet omni tempore, poenftuit eum , quod hominem fecift fet in terra* Sed hxc,de illius faeculi hominibus,quos uni* uerfos,ob innumerabilium,8?nefandiffimorum fcelerum portenta ( quae apud Berofam, magis fpeciatlm explicata inuemes)aquis diluuq inuoluit,& abftulit* QuqJ uero refert Moifes, dixiffe dominum, de proni* tate