Decif Aurearum Pars II. Lib.I. In Confirmations forma exprimuntur om ma ad illam necefldrta . 30 Cognat to frirtt ualis ex bap tifino, & con fir mattone oritur. 31 Nec non inter confeffartH, cr poenitentem. } 1 Cognatto (pintxals quid. De Sacramento Confirmatio-nis. Cap. V. Eindeconfiderandumeftde fa n .JNj cramento Cófirmationis,poft 3) expletum tradatum de facra- mento baptifmi, &hocqui-dem conuenrenter : turn, quia ficut Ba-ptifmus eft ianua intrantium, ita Confir matio eft Sacramentuni primum progre dientium . Diuidemus igitur hunerra-étatum in notiem partes. In prima, age-turde eius definitione. Infecunda, de eius inftitutione. In tertia,de eius necef fitare. In quarta,quibus fit exhibendum. In quinta,à quibus conferendum. In fex ta,de eius materia, & forma. In feptima, de eius efficacia. In octaua, an fit iteratile . In nona,de ritu & cclebratione hu 1 iusSacramenti. Circaprimumf die, Continuano eft confignatio fa&a cum Chrifmatein fronte baprizati abEpifco po, cum certa forma verborum, ad auda élcr confitendum nomen Chrifti. Vbi notandum,quòd in hac definitione appo nuntnr quatuor, qua: funt de fubftantia buius facramenti, fcilicet duo ex parte fa craméti in fe. i. materia chrifmatis, quod eft oleum cum balfamo ab Epifcopo fan-étificatum & confecratum,c. presbyte-rfs, & c. feq. deconfecr.dift.4. Secundu eft forma verborum. Alia duo funtex parte miniftri, fcilicet dignitatis Epifco-palis, c.de his, & c.manus,deconfccrar. dift. 5. Dumdtcit ab Epifcopo, & inten tio debita, quae debet effe in quohbet Sa cramento. glof.in c.dedic, i.q. 1. Et nota, quòd hxcdefinirlocompetit Confirmation! , prout eft Sacramentum : namSa cramentumeft inuifibilis gratia: uifibills forma, ita ut eius fimilitudincm ge- rat, & caufa exiftat. c. fignum,de confe-crat.diftin.i.Sed haec definirlo competit confirmation! thabetenim fignificatio-négratia: in ipfa limtione fenfibilis olei : quia vnótio vifibilis, & exterior fignum eft interioris, & inuifibilis vnóhonis, cap. 1 .de facr.und.& habet efficaciam in collatione gratia: ad plenitudinem fan-ftitatisjC.i.verf.auget. & §. per frontis, 2 de facr. vnót. Et nota,f quòd Chrifma dicitur à Chrifto, non fecundum nomi-nis formam, fed fecundum fidei ratio-nem. A Chrifto vero Chriftiani dicun-tur,tanquam vndideriuéturabvn&o, vt omnes cohcurrant in odorem illius vnguenti, cuius nomen oleum eft effu-fum. Et tabs chrifmatio alio nomine dicitur Confirmatio, quia per earn Spiri-tuflanótus ad augmentum datur, & ro-bur, d. cap. r. §.quia vero, in fi.& §. feq. Ex quibus verbis colligitur, cp Confir-5 matio fitffacramentum diftinóhìà baptif mo : nam quemadmodum in vita corpo rail praeter generationem, per quam vita acquiritur, requiritur aólio, per quam homo perducatur ad augmentum : ficin uitafpirituali prater generationem fpiri tualem, qua:fit per baptifmum, per qué uita acquiritur,requiritur etiam aótio fpiritualis, per quam uita fpiritualis ad perfeétam uirtutem deducitur,quod qui dem fit per Confirmationem, per quam datur Spirituflanctus ad robur, cap. 1. de confecr. dift.5. Deinftitutione verohu 4 ius + Sacramenti multiplex eft opinio, i-ux.D.Thom.in 3.par.q.8i.art.i. cap.i. Sed die, quòd fuit inftitutum à Chrifto, quando pueris fibi prefentatis mantis im ponebar, vt parer Matth. 19. & Apoftohs prohibentibus, dixit: Smite paruulos venire ad me. Vnde quemadmodum a-lia facramenta Chnftus per feipfum primo exercuit, ficut pater de Euchanftia, quia ipfe corpus fuum primo confecra-uit, & formam cófecrandi Apoftolis tra-didit, fic & facramentum confirmatio-nis per manus impofitioné exhibuitper feipfum, vt dicit Turrecr. in c.quando, de confecr.dift.4. non obftat quòd in euan-