lohan.tf.d t.Coijz.z.c Pfalmo.tj? Prou.ix.d afs, afflati ACTA GENERALIS Vili. 5YNODI. Neftorianum dei filrj incarnatile dogma,non aut Neftorì] de fpu landò theologian» damnaffe, Vnde fieri poteft facilior coniedura, tunc tèporis comune opinione fuiffe, D fpm fandu ex filio nequaq procedere, quam quid? fentétiam prima Nicena fynodus habuit,ipam deinde tertia iti I cep it, & approbauit. Porro aut? Cyrillus contra Neftori# um pro fandi fpiritus procefiione Iiteris mirum in modum inuenens, nonnullis aliqua dedit anfani, vt ab eis incufaretur, q> fandum fpiritfl crederei a filio cffentiam habere, Vnde euenit,vt Theodoritus contra Cyrillum inuedus,ex Oriétaliumpatrum lente? tia fcripferit ita.'Siquidem fandum fpm idcircoproprium filq nouerant, q> vnius natu? raz funt,ac ex patre procedit,id etiam ipfi profitemur, ac vt piam voce fufcipimus. Sin auté,q> ex filio vel p filium procedit,ilium tanq blafphemu impiumi^ refellimus,crede tes dno,qui dixit fpiritum veritatis,q ex patre procedit,necnon apoftolo proferéti, vos auté non fpiritum mundi accepiftis,fed f]Dm,guiex deo patre,Cuideindeinuediuae Cyrillus Iiterisad quédam Euopiumantiftitcleriptisrndit,dicésfeaTheodorito incu lari,fibiqj pro ipfius Theodoriti odio in fe,ac eiufde erga Neftorium beneuoletiam plu rimu detrahi. Decretum(inqt)accepi,quo de tuapietate certus fum fadus , quocFqui? dem eliciti fadum effe contra eos,q f heodoritum Cyri qué roAvxW appellari dicebat, anathemate notant.Quod cum accepiffem,deo gratias egi, ac pfalmu ilium decantavi. Dne libera animato meam alabqsiniquis,8 a deo fpiratis Iiteris, nec non fandom patrum decretis,noftra fimul 8C veftra ecclefia confonà fide habeat. In fua ve? ro expofitione fup Luca fic inquittQuéadmodu digitus,a manti non feparatus exiftés ab ipfadepèdet,ac ei inhatret natura,ita quoqj fpus fandus fìlio cófubft atialiter cóiungi credi? quis ex deo patre procedat, Ac fi fic dicere voluiffettSpus quis ex filio no proce dat,nec ab ipo effentia habeat,fed ex patre, vnius tfi naturae funr,& cum ipfo in eadé ria • tura di