tefacite.NacpquifanduIpmex folo patreprocedere diceret,ispianefando^ patrum fentétiae ac vera? fidei cotradiceret.Duo^i ern alteru incòmodo necefle effet incurrat, vt vel in diuinis perfonis no naturale ordine effe credat,aut filium fandumq; fpiritum, patris creaturas effe, In qué quidéerrore Arrius & * Eutychius,ac Macedomus incff al’s.Eutyches derunt. Qué cum Romana ecclefia dare vidifl’er,OccidétalÌù patrum cófilio,fummac{’ fepiétia diuinu fymbolum declarauerat. Vt aut vobis pateat,fola hac Petri fede noftrae fidei declaradae facultaté habere,cétra qui portae inferi,hoc ?ft,haerefes, neutiq prae* ualebut,quéadmodu hucufqj minimepualerepotuerSt,haec fola Graeca legai authori tas,quae infcribif ep la fuper fermone de fide, tametfiplures alias Gr^cas authoritates ad hac rem ptinétes habeamus,pfertim beati Cyril 1 i thefauros, in quibus Romani pon tificis facultas Sé dignitas plurimu refplendet.Sed haec hadenusin pfentia. Silétioaut Sraeterirenolim, Romana ecclefiam, cuius humeris incumbit ventate reddere clarioré, anc quoqj veritatem ex filioqj, neceffario fulcepiffe. Quae quiem fi non implicite vel explicite fufcepta fuerit, feruari poterit nemo. Si quidem igitur,patres optimi,orationi nrae velitis(vt par eft)acquiefcere,non alia re opus fuerit,nifi vt claufis ac poftpofitis li bris,omnes veritatc hanc ampledamur,ac in dei ecclefia coniungamur. ^[Quonia,reuerédipatres,Agathonisliteris veheméterinniti videmini,dcirco nónul lui.cardinal B la proferre velim,quae Coloffenfìs refponfioné cófirmét,ac ipfam clariorem reddàt. Agathon , Scd prius ho? liters perleganì,Si veritaté(inquif)filentio pteribo,quà verbishis,Pafce Iohan. ji.c oues meas,&!tu aliquado conuerfus,confirma fratres tuos,iuffusfum prsftare volen Luca:,z3.d ribusxquando nobis nec effe eft Chriftianos ea docere,quae ad veratri fidem pertineat» Sé infra,tota catholica Chriftiano^,generaliac[j concilia,eius, hoc eft,Romani ponti? ficis dodrinam fideliter amplexata,necnon fandi oés dodores ipfius ecclefiae lumina, eiufdé dodrina fequétes,& reliqua.Cu ergo quippia agitur de fide,neceffe eft Roma no pontifici ambigua declarare,eademq,’ pdicareifynodis vero,totifg ecclefiae dodri? nà eius fulcipere:quemadmodu ex h is ipfis Agathonis literis habemus,quas lexta fy? nodus fulcepiffe videtur.Sed hcofedaridebere.Porroaut longa oratione deduabus primis partibus per vos habita,de alijs duabus feffione pteri ta verba tacere promififtis.Rurfus ad fecundà redeuntes parté,de eadixiftisplurimu, quinimo veftra tota fere oratio in ipfij verlàta fuerat,vt fcilicetprobaretis, Romany ec clefiae licere obfcura declarare,ac eiufmodi declarationé diuino fymbolo addere, quae cum modeftiflìme ageretis,a nemine noftru interpellati fuiftis. Ad extremum aut pro tuliftis,8é fi valde conueniens effet,reliquas duas partes oftédere:nobis tamé volentcs bus