dium & cotrouerfia nortra nondu fuerat orta,Prjterea locus & Iitera haec talibus pun u tìis & lineis difpofita eft,vt nulla prorfus ex ordine talis cori uptionis fafpitio poffit ha beri.Hicigiturlibercorruptusnóeft,pfcrtimaRomanis,a qbus nunq ante hacvifas fuerattqnquidénóobliteratio,nórnacula,nódenic|5diuerlà manusjn hoc libro depre henditur,Praeterea ex vetuftiffima^ vedrai fynodo^ a (fl is apparer, corrumpendo^j libros vitiu & malignitatéfpace veftra dixerim) apud vos a noftrx regionis hoftibus erta fuiffe, vt Cyrillus literis ad Iohanné Antiochenuantiftité miflìs, q fic incipiòt,gau deant ccelirquasqj Chalcedonen.fynodus fufcepit,teftatur.Si quis,inquit,legiflatoru verba vera euertit,mea quoqj diéla,vt libi placet,trafmutat &’c.Tua ergo pietasnó mi retur,qnquidé(vt optime nouitjgenei is cuiufuis h aeretici ex a deo fpjrata lcriptura,er# roris fui caufam capientes,q per fantìu fpm bene prolata funt,maligniate fua corrutn punt,& reliqua.In quibus quidé literis Athanafrj dedit exemplu,oftendés eius epifto# lam ad Epicftetu dara.corruptà fuiffe.Praeterea Cyrillus idé ad Acatiu fcripfit,cuius q# dem literae fuerut infcriptae mutuacollocutio.Siqute literis(inquit) mandaueram,fica nónullis in medium proferuntur,vt credant me eoijz,q in Ephefina fyno do celebrami mus,pcenituiffe,id etia derideaturtdei naqj benigniate fanae mentis burnus, ac a reéla xationeneutiq aberrauimus.Ex quibus meridiana luce clarius apparet farréìu Cyrillu in Ephefinafynodo,ac femperalias vnius fententiae fuiffe. Praetereain eifa'é literis de quodà Mefenenfi pfule facit mentioné,a quo quidé interrogatus an ipfe quoqj fenti# E xetidem quod Athanafius ad Epitìetum fcripferat,refpondit,fiianas& non mendofés Athanafrj literas haberestipfis equidé acquiefceré, ac eadé cu Athanafio fenniré, Vifis deinde ipfius Athanafrj literis,quas Cyrillus fanas ha£ebat,fatis apparuit oés alias ciuf» dem exempli literas,q toro fere in Oriente fuerant, mendo&s fuifle, idcirco M efenus ipfepontifex veras ipfas Athanafrj literasftatim exfcripfit,acad Iohanné Antioche# num antiftitem mifit.Ergo rationicongruu eli, & itacredimus hunc Bafili) libra fuif# fe,anteq de fpus bandii proceffione quaeftio inter nos orirei,Qua deinde exortafquà# uis ab ipfo fere religionis noftrae principio haec cótrouerfia fuerit)authores noflri ichif matis in corrumpendu hunc locò incubuiffe.Ve^ fpusfanfii benignitatelibrò hunc Conftàtinopoli fuiffe feruatu,ne ab impqs ipfis corrumperehqua quidé ratione addir cimur,vt credamus hàc magni Bafilq authoritaté nequaq mendofam effe. Siquidé igi tur ad veritaté inueftiganda,acpro comuni bono mutua beneuolentia hue frequentes couenimus,operaepretium eft,vt libros noftros,qui vetuftiores fuerint, coferamus(de re profeto no mediocri agitur}vt ex fequentiu ad pcedentia connexu, quid nam ipfe BafiliuS lènfèrint facilius cnonnicamns r» n pniranrln nrlt'n hadfpnns. tulimusinil mirò igitur,fi vnus ex ipfis hue fuerit allatus.Quos quidé libros ipfi fimpli# citate noftra vtentes,ac veritate cófifi,extare finimusrquauis eos faciliime, q> perpauci fuerint,delere prorfus potuiffemustex qbus hunc veftru librò ab aliquo,q in illa regio nevobifcufentiret,exfcriptufuiffe credimus.Quod quidéadmirationedignunon eft, cuhic etia qplurimi veftri fint holes,qui maio^ noftro^fequétes veftigia,piu dogma noftru lèétenftnon aut imus inficias codices multos in terris noftris ab haereticis, q va na dogmata in dei ecclefia introducete voluiffent, faepiffime corruptos fuiffetidcirco authontatibus,quas modo citarti aequo animo affentimur. Ve^ ea vos no ignorare exi ftimo,q Zozimi fammi pontificis tépore aéla fuerat. Qui cu ad Carthaginéfe cóciliu fcripfiffet,Nicenaecp fynodi decretu mififfet,Romanu pontificé cecumenicu appellati dò,conciliò illud refponditfeprius velleipfius fynodtjiéla.quae vel Alexandriaeapud Cyrillu, vel Cóftantinopoli apud Proclu effent,diligéter infpiceretqnquidé apud acla ipfius Niceni concili) decretò ^iufmodi non extabattqbus deinde Niceni concili) ge# ftis ab Alexandria miffs diligéter infpetìis,ipfocp decreto nequaq inuento, idem Car thaginéfe conciliò Zozitno rndit,fe tale nomenipfi nolle tribuere, quod a generali fy# nodo decretò minime fuerit,Nonne vides, P.R.fummu pontificé decretu falfum,££ non in lynodo promulgato,ad tantu conciliò pro re ta magna mififlef Non igitur tarrs vehemeter debetis mirari,fi quidé etia ex noftris holbus vel noufi dogma volétes de^ fendere,vel ita fibi temere vifam fuerat,aliquos libros corruperint.Cum igitur no# •ftrorum