quonià angeli cittlmmitteta DE SPIRI TV SANCITO, Fo. DCCCXt A b'JS ad id,c|dtàbividef veritaté rurfu» comutare,fatis verbis Cuis òftendittcu enim cori remnat opinione multo^,qua fpiritu fandu glorificàt/ando^fimulat cqnferuare do drinà,& tacet eos,q (ibi ipfamtradiderut, nuncetiàeaipfafaciens,qua?,cù devnige? nito haberet orationè,facere demonftratus eft. Deinde ait,a fandis didiciffe ordine,aC dignitate tertiu effe ipm,a fe aut ipfo credidiffe natura qqj tertiu effe : qui vero illi fan? (Si flnt,&in qbusfermonibusdodrinà fecerut,nonpót dicere, Fuerit ne vnq homo fic audax,q diuino^! dogmatu intiouationes induceretCCur em neceffe eft,fi dignitate ac ordine tertius eft (pus,natura qqj ipm tertiu efle, dignitate naqj ipm fecundu a filio, cu ab ipfo effe habeat 8C ab ipfo accipiat,&annutiet nobis,& omnino ab illa caufa de? pendeaqpietatis ratio tradittnatura vero tertia vti,nec a diuinis fcripturis dodi fumus, nec a didis potàbile eft confequéter ratiocinari.Nà quéadmodu filius ordine qdem a patre fecundus eft,qm ab illo,S< dignitate,qm origoatqj caufa effenfi, pater ipfi eft, SC quonià per ipm acceffus & adduglio ad deu patre, natura vero nullo modo fecudust quonià in vtroq? vna eft deitas, ita videlicet 8< fpus fandus,etfl dignitate 8f ordine fe# cundus a filio eft,non tn verifimiliter alienae ipm effe naturae inde confequetur. Quod inde paret,angeli oés vt appellationis vnius,fic eiufdé etià funt naturae inter fe,attamé R ali] ipfoijigentibus praepoflti funt,ali] verofideliu fingulos confequent: qliato autem gens vni viro pponenda eft,tato maiorem necefle eftan*e’ 10*c« ne angeli audiuit eum dicentem,q> princeps regni Periata reftitit mihi.xvi.diebus,8é ecce Michael vnus de principibus primis, venir in adiutoriu meu,8é ego remanfi ibi ìli xtaregem Perfa^.Etpoftpaucaidem dicit. Et princeps Graecoi^ veniebat. Verum etià8Cprinceps exercitus.Imperator copiai dnidicitur,quiIefunaue in lordane ma? I°tàe. nifeftaruseft.Errurfuslegionesquaedam angelo^,duo difcipulis dicente:An putas, quia no poffum rogare patremmeu,&exhibebitmihiplusqduodecim legionesan» _ gelo^f Princeps igif exercitus angelo?^, q in legionibus ordinati funt palam,q? alioru ru°cus ob“:u C princeps eft quorfum haec oratiofq? non orno fiq d ordine,ac dignitate iecundum àut tertium eft,id 8< naturà aiterà habet,nà quemadmodum angelo^ alius princeps, alius fubditus,&tn oés angeli natura funt,8£ in dignitate quaedà diuerfitas, in natura vero ( „ communitas eftfetenim ftellaftellaepraeftat in gloria,& natura ftella^ omnifi vna:& fohà.TXa màfiones multae apud patrem,id eft,dignitatum diuerfltatestglorificato^ vero natura vna)Ac profedo & fpus fàndus dignitate quidem Sé ordine fecudus eft. Accepimus enim ipfum tertium a patre 8< filio numeratum,cum ipfe dns in traditione fàlutaris ba? Sitifmi ordinerai tradiderit, his verbis:Euntes,baptizate in nomine patris,8< fili], & fpus Ma“h»*8,€ àndi.In natura aut tertium a filio ac patre deiedum ipiritum,nullibi awdiuimus: Cu enim duae res dicàtur deitas8£ Creatura, dominatus acferuitus, fandificàs &’ quae fan? dificaturiquae natura virtutem poffidetCSé quae per eledionem operaturfqua in par? re fpiritum ordinabimustTn his quae fandificanf C at ipfemet iàndificatio eft. Sed in his quaemagnis rebus geftis virtutem adeptafuntc’at bonus natura eft. Sedinferuien? ribuscatali] funt adminiftràtes fpus,q ad minifteriu mittuntur. Non ergo ipfum prin? cipalem natura fpiritu fas eft nobis conlèruu dicere,nec creaturis connumerare eum, qui in diuina Sé beata trinitate connumerafiPrincipattjs enim & poteftas, & ois crea? tura tal is,cu ex attentione,ac diligentiafandificatae fint.non iure natura fandae diceré? tur. Appetétesem bonu,fecundu amoris, qué ad deu habét,proportioné, (ànditatis menfura participàt, Et Acuti ferrum,qd in medio igni iacet,ferri naturà no amifit,vehe menti tn ignis anione ignitu,cum vniuerfam ignis naturà in femetipfum acceperit,& colore 8é adione ad igne tran At, Ac fandae virtutes ex cómunicatione, quà cu itilo ha bent,q naturafandus eft;per totàfuamfubfiftcntjà rcceptamiam,S< quafiinnata fan? difica#