Epiftola nuncupatoria. prò dire tenusfiino daturvltra.Gfuamobrem qui? tande inìquiore in eum erd animo qui mortahu ingenia,indufiria ifi laborib.fi? quocuncg modo velde-Iettare,vel tuuare conetwftNam deprinfinti? argomenti vel oblettatione vel vtilitate,qua earum rerum explicatio & cogmtio ajfertfi vehmprò digmtate dicereqnullu? vnqua exit ut reperietur.Gfuodfivnicuique rei non exigua nobilita? ex antiquitate_a comparatur ,ficriptorum opinio eft,Utero? ba? quibus indevfifùnt Aegyptij,funeprimum ex cogitata?, cumvetere? idi ante dilu-uium viri, quirerum coelefiium rationemprimi mortalium indagajfe_j tra-duntur,dua? diuerfa materia columnas confiituerunt, lateritia vnam, alterarti lapide am, in quibus totum de_y conflimmatione^ mundi arcanum ex-flenberent:flint enim qui deflriptionem buiufmodi, animalium caterarùm-que rerum figuri? confiitifife_j afiruerent, in quibus tamen philofiopbi, poeta, bifiorici, diutnarum etiam dificiplinarum fententia? delite[cerettViderunt. Confiantifiima enim fama celebratum fuit ,fidcerdotes ilio? Aegyptios om-nem natura obficuritatem adeo manifefiefibi cognitamprofeflos, vt eandem quafipermana? traditam, difiiplinam bareditariampofiiderent. Hacipfd pradora fama commotus admirandu? ide_~> Pythagora?, Aegyptumfibi ad-eundam luflrandanfputauit, ac ab ufldem ibi fcerdotibus talia cepitarca-narum rerum documenta, vt non ab re’de ilio pafiim dittumfit,mente Deo? adtit,& qua naturanegauit vifibus bumanis,o?ulis eapettoris baufittTataf buia? virijuitadmiratio,vt Crotornata ifi Aletapontmfapud quo? etia de vita decefifiè fertur)ex eia? domo teplumfiacerent,ac voluti numen colerent. Quid Plato,vtingenij dottrina f pnneeps,^ pbilojbpboru Deus bob ere -tur (fi vocaretur,nonne id Aegyptiaca peregrinationidebet referre acceptum? Nonne