t De Mnriæ ״ puus locus religionis caufa mulieribus de-״ flinatus, muro difeernebatur: altera quo-,, que porta opus fuiffe videbatur. Contra_» ״ primam vero fecreta erat, ex alus regio-״ nibus una porta meridiana,& una fepten-״ trionalis, quibus ad mulieres introibatur : ״ per alias enim tranfire ad mulieres non_> ,i licebat ; fed nec fuam portam, interjedo ״ muro , trangredi licebát : patebat enim«, ,, locus ille pariter indigenis, & hofpitibus ,s feminis,religionis caufa venientibus״. Et hæ'c quidem ipfemet Baronius fatetur præfatis verbis fubdens : ״ At quomodo », dixerimus illic feminas habitaffe, & quæ ,, funt neceffaria ad vidnm ibidem fibi pa-,, raffe , cum illuc nec vas inferre , nec co-״ medere fas fuiffe, idem Jofephus feribens ״ contra Apionem , tefteturi Erat ergo 10-j, cus ille intra templum orationis caufa di-״ feretus, & non habitafionis, ficut & Ori-״ genes de Virginibus teflatur , feorfum a 5J nuptis in tçmplo orare confueviffejeoque », accedere folitarn Dei genitricem Mariam, ״ etiam poflquam peperit Chriflum, affir-», mat: cui adfiipulatur Cyrillus Alexandri-», nus,agens adverfus Anthropomorphitas, », &alii״. Injufle ergo Baronio opponit Serry , quod prolqco habitationis intel-ligat orationis locum, quum utraque loca dirti nile Baronius defcripferit,ut ipfemet affecit, addens : ״ Atque ut unde digrefli ■ », fumus, eodem revcrtamur:jam fatis mon-», ftratum eft fuperius, in exteriori parte» », templi exædificatas fuiffe amplifiimas cel-,, las, ad habitationem aptas, & accorrano-», datas ; ut jam nulla de ea re poffit oriri », quæftio.Quod ergo reliquum eft,videamus ,, an exemplo aliquo , & authoritate divi-», narum Scripturarum oflendi poflit , in_» », aliqua templi parte habitaffe aliquando », feminas ״ . Ad II. Quum Levitici 27. tam de mafculis, quam de feminis Deo dicatis,& voto pro-mtflis, flatura’ fuerit redemptio, inde fit, quod non foli mafculi, Deo offerebantur in templo, fed etiam feminæ. Quod foli mafculi apiieffent ad minifleriuroin tem-pio obeundum , ad miniflerium quidem_> corporale , & manuale , concedimus ; ad miniflerium vero lpirituaie, negamus, quia ad hoc etiam feminæ aptæ erant; nimirum ad Deum adorandum, exorln-'duro, deprecandum, &c. Ad III. dicitur quod ex Philone hæbreo in fuo lib. de legatione ad Cajum Impera-torem , fatis conflat , qualis fuerit tempo-ribus illius ritus, reverentia, & religio erga Sandurj) Sandorum , feu Sandua-PslP.. /D Virginis, &c. . r¡um. Sic enim loquitur î » ïntimutn—« »> Sanduarium lèmel quotannis Pontifex >> ingredkur, jejunii tempore, tantum odo-jj res incenfurus, & ex more vota fadurus, », ut felix annus, & pax contingat omnibus ״ hominibus. Decæterofi quis , non dico ,, plebejus judxus, fcd Sacerdos, vel a fum-» mu proximus, imo is ipfe Pontifex,fi duo-,, bus anni diebus, aut eodem die ter, qua. ״ terve introjerit,capite luet abfque venia. ,, Tantam religionem Adytorum voluit effe ״ Legislator, ut hæc fola înacceffa, imada-״ que fervarentur. Quam multo« facrificos ,, putas ultro mortem fubituros, fi videant ״ importari (fatuam ! ״ Ad narrationem Hegefippi dejacobo minori, dicimus, quod eam Scaliger ranquam inanem fabu-laro rejicit; Petavius vero intelligit, quod Jacobo liceret ingredi Sanda , non vero Sandum Sandorum ; Per Sanda rntelli-guntur illa facra loca , in quibusextabant menfa, & panes propofitionis, & cande-labrum, & altare fuffitus;& hoc licuiffej Jacobo Minori, quidam putant, quia erat ex ordine facerdotali ; ahi vero afferunt, ob ipfius eminentem puritatem, ac fan-ditatem; quia quum reliqui Sacerdotes poffentilluc ingredi, fiatis duntaxat fui cujufque miniflerii diebus , Jacobus vero quotidie poffec :PerSandum Sandorutn vero feu per Sanduarium, inrelliguntur arcana illa, & fandiora penetralia , quæ foli Pontifici Summo , & femel tantôt-, in anno, patebant. Eufcbius autem lib. z. hifl. Ecclef. cap. zz. Hieronymus de«» Scriptoribus Ecclefiafltcis in Jacobo mi-nori', Epiphànius hærefi 78. fi referentes Plegefippi narrationem ,dixerunt in San-da Sanctorum, ideo fuit, quia hoc nomi-ne Sanila Sanffornm totum tabernaculum intelligebant ; cujus quidem tabernaculi Arido modo loquendo,una pars fandum, altera vero pars Sandum Sandorum di-cebatur. Ad IV. Verba Levitici funt de tabernaculo, non de Sanduario; non enim dicitur:««/־ lus homo fit in Sanfîuario , (¡nando Pontifex illud ingreditur ; fcd dicitur potius : nullus hominum fit in tabernaculo , quando Ponti-fex Sanffuarium ingreditur. Et fenfus præ-ceptierat, quod nullus Sacerdos edet in priore parte rabernaculi, hoc elf in San-do, quando Pontifex in Sandum Sando-rura ingrediebatur ;& hoc ideo erat , ne quis Sacerdos audiret quæ Deus Summo Pontifici verba facicba^ Ad V. Infelix argumentas efthoc, quod proponit Scrry, fi enim alicujus ponderis I effet,