DISPUTATIO PRIMA- De Scientia Divina. S Piccosissima eft ac tenebrofiflìma hæc difplitatioineque con« fido ab his lpinis & tenebris liberari, nifi dederit id Deus, cpx\ fcicntiarum efi Dominus.Hoc tuo plcrofque,& afperiùs pungi, & loqui tenebrofiùs in re ifta ; quia vel non fatis, vel nimis fern-cantiir imperfcrutabilein hanc abyffum : quare dummodò cavea-tur , ne quid non latis & ne quid nimis , forfan tutus erit incef-fus à fpinis & lux lucebit in tenebtfis. In hunc finem divido præ-fentis difputationis fiet in articulas odio. Difquiretur in primo , quæ & qualis fit in Deo Scientia poflibibilium ; in fecundo , quæ fit origo & certitudo iftiiis Scienriæ : in tertio , qua; & qualis fie in Deo Scientia futurorum abfolutoruiii ; in quarto, unde hæc Scientia fuam eruat originem & certitudinem ; in quinto , quæ & qualis fit in Deo Scientia futurorum conditionatorum; & infexto, quid illud fit, in quo certitudinem fuam habeat ftabilitam. Tum in feptimo agetur de reliquis Controverfiis theologicis , quæ ver-fantur circa iftam Scientiam conditionatorum , leu mediam ; ac tandem in ottavo ftabilietur quid fentiendum fit de ideis , feu formis exemplaribus , quæ in Deo cum ipfius fcientia connec- Euntur. (fi qualis fit in Deo Scientia pofftbilium ? T¿ "NkT Otandum primo nihil elfe, quod vel frequentius repetant f1tïs1־Oi'n°f f -*-י vel altius inclament Sacræ Scripturæ , quàm fupereminen-criminati^ tem Dei fcientiam , id eft, fapiemiam; nam feientiæ fafiigium fa- folent indiferiminatim accipere in Deo Theologi; quatenus in fcientia Divina nihil efi non fummumac fummè dignum titulo fapientiæ, de qua feriptum eft Sap. 8. 1. Attingit a fine ufqucad