48 l^ifputatio prima, ■Art. III. fea'noíbl ’ ״cmג״ף ־ t>bje¿rum accingitur alitef, quai» fe habeat, falfam effe» præfentes At poftmodíim adhibebitur diftindlio jam præmiffa,& dicetur res ■nobú, futuras non elfe præfentes relatione ad nos fadlà , fed præfentes effe relatione ad Deum habita. Neque obllat ratio in contrarium addiidla, nempe quòd res futuræ fe habeant ad præfentes , uti tempora futura ad præfentia, quorum impofiibilis eft, ut con-tendit Adverfarius, omnis fimultas: nam hoc tantiim verificaría־ defimultate reali, fed non de objedliva.Hæc liquidem fimultas omnium temporum objedliva eil maxime , non modo polii bilis ,י fed aditialis in confpedlu Divino : & ita fupcreíl res fucuras non tantum cognofci à Deo ipfi præfentes ,. fed nec aliter , quant in hunc modum præfentes ,.polle. K XXI II. Tum ad aliam,difficultatem , feu potilis aliam ejufdem difficili״' «enHamï’ei' ta״s biftantiam folvendam , facile fufficeret eadem refponfio; cum rebus nihilominùs addo hæc pauca, & conceda majori nego minorem » ficic'qu^à" Pro c״j״s probacione evertenda dico nullatenus effe Deo neceffa-prcapprehen-riam pro cognitione rerum futurarum inflar præfentium cqëxif-t filati¡ effe me Deum ac Dominum veflrum , ventura interrogate me. Neque hic quicqiiam aliud de-ßderatur ad. integram objedtionis totius folutioneni, ARTICULUS