LECTORI BENEVOLO. Ix mihi quidquam nuncfupereft, Optime Leâor , quod præfavi fit neceffe, poftquam in prxfatione prionsparus om nia, quæ fimul etiam ad pofteriorem exiftimaui, nece ano infinuanda; infinuauifat fufe : quapropter vel effet iterum «סי־־־־/ר׳ » hic defcribenda ea præfatio ; veKquod potius e , cottimo dius ) rogandus & Tu ipfe ל vt eam confulas. Rogo te igitur, vt in e reco gnofcas ea, quæ mihi pro meo inftituto vifa fuerunt praefanda communiter tum ad illam nimirum, tum ad iftam Philofophiæ iàcræ partem • opto enn etiam nunc,y t ea non leuiter praenotentur. In particulari tamen ma unt, agam » quæ Theologia habet, feu quoad fubftantiam, feu quoad modum phyto vel fimilia phyficis circa adus humanos, eorumque principia tum na *, tum fupernaturalia in ordine ad vitam aeternam con equen am. phyficas eorum aduum conditiones conabor exponere, vt necefte eft) morales non prætermittam ל eamque praecipue pertradatxvq fpedat ad libertatem libero arbitrio propriam ל & moralitatis, oc e ’ atque demeriti fundatricem. Alterum eft, ex vi huius propo ltnneq confeqüenter adurum de diuina gratia tura habitua 1, tum a ua 5 P hæ funt aduum humanorum, in ordine ( vt dixi ) ad meritum vitæי principia. Sed fic tamen de illis agam,vt non ad eas de Auxi lis con vllatenus defkdam, quas agitari vetuerunt fummi Ponti ces. nam fupra indicata praefatione infinuabam, expedabo donec eas tra a 1P S. Sedi. Interim ergo de iis tantum rebus agam,de quibus paffim Sch Dodores difputare iôlent.Atque in-fuper quaecunque eu circa eas, alias dixero, volo dida fine contentione, aut animo reprehendendi ל leü ftudio veritatis ל quantum quidem hanc licuerit aifequi rationi us ? . proferendis. Tertium eft fententiam de conditionibus phyficis enua aduum humanorum, quam cap. 1 י ל expofui, & fequor, non a , officeredodrinæ de moralibus eorumdem conditionibus,ve etia quæ tum de neceffitate eft,tum de efficacia gratiæ m operi us & næ(vt videre poteris in prolegomeni fed è contralto e e p u 1 ’ cifitatem nonleuem conciliale. Vale : & fi quid minus apte d!dum muene ris, ignofce ל quæcunque autem bona videris, Deo tri ue. AD ■