iö Dominica fecunda: fluenÄHocgaudiiitneftvlcnÜ.furütüAcftpaxxtcrniferapefvniens&conf־?-• fcalrum,fe1npÍKrnora.nooun1,quiacft »anwficChriftuscftpxnoftra, ״ fern» in DoX/fcmpct iteratur,fme de- in eo fient ■pfc in Pâtre eft t re . ïedu, tepiditateS¿ antiquita te.eftjcòn- comparationem vide ibid. EXutat. iib. trà gaudium humanum. Excitat, lib%.à pag. 61% adpag. 6x0. Eiufdem ,fermo in Euan.Mèrfz«* y.e-flrum fleti t, &c.loann. l. inquopoftquam baptifmum Ioannis habuifle formam aquælauantisfenfibiliter,fed non fuifle adhuc fpiricum infufumvtlauaretani- 7. 567 *’R.ADVIPHi Ardeñtis ho- milia in Epift- l.edionem. Sic nos exifli-met homo עי t mi ni Jiro s Çhrifii & diflperifatores myfleriorum ־Dei, &c. I. C'orintb. 4. in quâ funt quatuor partes, in Prima arguic Corinthios de falsâ facramentoram o-mamdemóftrauitjprobatfpiritumlefa pinione; putabant enimiacfamenta a fuifle neceflanum 5 ideo eum carnem fandioribus data efle fandiora, & a aflùmpfifle, Se hanc in carne mediatio- minus fandis efle minus fanda. In Se -nem magneti fimilem oftenditquia I. cundaexerfiplo fai oftendit, fanaconf-Sicut magnes diffundit fpiritum fuum cientiaiudiciumhoroinumefle parui' fuperferrumorbiculariterjita verbum pendendum , quia fallitur & fallit. In Filii Dei diffundit fpiritum intelíigen-B tertia prohibet nos Judicare de dubio tiæfuper inte.lledum difcipulorum : II־ fado, dubiaintentione, dubio fine. Ifi Sicut ferrum non efl capax influentia; Quarta Oftendit quando de nobis fe-magnetisfieftæraginoiumffic igne fidei cure vel de alijsiudicart poterimus fc. Deo nobis .occulta omnia reuelante. a fol. 14. pag. 1. ad fol. 16■pag. 1. Eiufd«m, in illud Euangeliu Matth. II, Cum audijflet loannes int inculi! opera Cbrifli, &c- I. loannes in vinculis à Deo reuelante, &. à Difcipulisad Iefum fre-quenter miflis audit opera Chrifli vt idem fperemusfi in vinculis 8c infirmi-tate eum imitamur. II. In confpedu difcipulorum Ioannis, Chriftus multas virtutes facit; vtvbi ceflant verba 10-quantur opera , & potentiam diuini׳— fpiritum noftrum fubintrante , tene-brofæ denfitates debent excuti. III. Magnes vnicus lapis habet eflentiam, virtutem, operationem5 Deus vnus in eflentiâ,trinus in perfonis. IV. Magnes eft principium feu mater ferri ; Deus principium intelledualis naturæ. V. Ferrum nonhabetalium moturo^uàm grauitatë deorfum,nifi Spiritus magne-rii obumbret ipfum : itacreaturaintel-ledualiscaret motu furfu ad fuumprin-cipium quod efl Deus, nifi Spiritus fan- recipit in fuivnionem terrumattra-dum,ficut & mediator dicit. Eum qui 'senit ad me non efleiamfloras lodnn. 6. VII. Magnes eft locus quiet is ferri,DeusAani-mæ rationalis. VIII. Spiritus magnetis vnitur ita ferro vt ex ipfo & ferro fiat vnum ; Spiritus fandus in animas def-rendit, quæ ei obedientialiter vniun-tur IX. Vis magnetis vnitur ferro , & tamen virtus magnetis maner vti erat ; fil i u s feu v i i tus P a cr is ab (q u e fu i i m m u -tàtjoné loia eft vnita humanitati ia Chrifto, noti recedensà Patre. X. Acus ‘cuivn ita eft vis magnetis in píxide naui־ gantium mbuetur ad motum ferri 5 fic mediator nofter non deferit animas continuo refpicere.Xl. Vi.ftns magne-tis vniens ferrum cum principio in eo dus ipfa m obumbret. VI. Vis magnetis C tatis cum infirmitate humanitatis con-iundam manifeftet. 111־ In abfentia difcipulorbm Ioannis, Dominus eum commendat, ne eius commendatio adulationem redolere videretur , & nobis exemplum daret in fuá vel fao-rum præfentiâ neminem laudare. « flol. 16.pag i.adfolcio.pag. 1. S. Thomæ Aqvinatis fermo in illud Euangel. Vox clamantisin deferto, &c. Docet mundum effe defertum quoddam , in quo quatuor claman-tium Voces audiuntur, Creatura cia-matvt Deum: cognofeamus, diligamus, iaiidenaus. Chriftus clamat, miraculis, documentis, & morte. Iuftus clamat orando, confitendo, laudando. Præd i-catorclamat, hominum federa, ha-manæ fragilitatis miferiam, & viæDo״