Aduentu¿ I? Eiufdem j fermo fecundüs , Euang. A det quia medium eil inter Ægiptum examinatdîcqueparcitur. Primó,dili- huiusmundi&terram promiflionis ad gentiæ magiftricirca difcipulos relin- modum deferti} velexeoquod à mundo quendos , nobis exemplum proponitur. Secundo,veritasfidei offenditur. Ter-tiò. Paupertatis vtilitas infinuatir. Quarto. Commendatur fideipuritas& quid fit fcandalum aperitur. Quinto. Tam adulationis quàm inuidiæ vitan- manfuetudo,hum11itas&eorumopera, dæ exemplum datur. Sexiò. Incora- Arbores magnæ quæ iuxta ciuitatem men lationem Ioannis , qualis debet effe iuftus vir Se maximè praedicator offenditur. 243. adpag. 245. Eiufdem fermo tertius Euang. verba hæc attendens. Quid exiflis in defertum yi-dere, arundinem, y ento agitatam &c. In arundine peccatorem fignificari, eo quodeiih multisfitfimilis, afferit. I. In g eundum fuum ritum. .I docet debere eo quod arundo habet radicem in luto vel fluido non interra folida ,fic pecca-tof circa trarffitoriá occupatur. II. ex-ferius,habet nitoremdntusvacuitatem, Aug. cum iniquis omnia pulchra funt, & ipfi funt turpes III. Habet debilita-tem &facile frangitur,ficnöefttutum confidere in peccatore. IV. De facili -mouetnr , peccator etiam ad omnem pentacionisventum mutatur. V. Habet lanuginém pro frutta, ita peccator in fine non inuenit fructum operum fuo-rum. àpag. 245. adpag. 246 Eiufdem, fermo quartus in quo Euan, profequensabhisverbis. tjbjìs càspi? dicere àd turba ■ de lóame, &c-Ioannis commendationejn attendit in qua quatuor nobis virtutes Cardinales Qyjque ad ■¡,z. infinuantur. Fortitudo, cum arundini diffimilisdicitur ,hæc hominem cufto* dit,ne noceant ei mala mundi.Tempe-fantia ,cipri mollities veftiumabeo re-mouetur,hominemcuffoditne noceant éi bona. Prudentia , cum dicitur efle plufquam prophetata hominem cufto• dit ne fdlatur Iuftitia cum Angelus éfle perhibetur ad prçparandam viam ante faciem Chrifti, hominem iftacu-ffodit ne alium fallat vel ei noceat,&c. àpag. 24.6 adpag.zyj. Eiufdem, fermo quintus. Occafione Verborum, exiflis indefertumyidere*. &c. duo inueftigat. Primum. Quare ¿lauftrum vocatur defertums&relpon- defertum reputatur;, cum veré páradi-fus fit deliciarum. Secundum. Quid quærendum &׳ inueniendum in hoc de-ferco&dicit, flores Chrifti,quifuntpie. tas & virginitas ־, charitas , patientia j Uon funt ne extirpentur à tranfeunti-busjferæ,fc. qui indomabilitatem fuam recognofcentes corpus fuum negligunc & homi.fugiunt, àpag. 247. adpag. 249. «¿I0ANNÍS T H AV LE RI fermoI. in illud Euangelij Mtffr¿. Tu es qui yen-turases. Sic enim mutat Euangelia fe- nos ad fufeeptioneni Domini praspara-ri. II. Tres defectus profequitur adeo graues vt eis. alij vix valeant compa-rari : Indifcreta triftitia ; inaudita a* nimi preflura : vehemens diffidentia. Vbi multis agit contra defperantes de mifericordiaDei, & meticùlos homi-nes. -4pag.i1.yfquead1j.. . , Eiufdem fermo 2. in illud Euangclij prædiéti : Quid exiflis in defertum yidere. De tribus traétat. I. de feelici exitu, quCm quadruplicem conffituit, vt Deú videre poffimus. II. de deferto, quod, myfticè duplex efle conffituit, bonum & malum Et in bono, quod explicat, Deum videri. III. Qñjd in deferto vi-dendumfit, nempeChriftusJ^pÆg. 27. *’Nicolai de C,v s a fermo in Epift. ad Philipp, cap. 4. Tax Dei qu