ex hæreticis plurimi venerantur, nedum fapientes, Cathoh-cique Dodores. . SucceiTor Chryfoftomi in Epifcopatu Procius Oratio* De <5. in Deiparam dejofepho loquens Virginem lponfam» quod uterum ferret, demirante, fie ait: Aio» potuiJTe eam effici Dei templum , qua¡ ex mundo erat formati luto . Adjedivum Græcum eft ¿tyuSñ, quod etiam bonum , iuflumque lignificai . Hic non animæ folum, fed carnis ma-culam negat umquam fidile in Sandiflìma Virgine. S. Sa-bas , qui fuit audor faeculi quinti , fententiam fimilem ha-bet in Ode de S. Malachia , ubi Deiparam fie alloquitur : Tu macularum femper omnium expers , Ugno vita¡ fimillima , non alium nobis fruiïum germinaßi, quam Chrißum . Nec minus eft luculentum Andreæ Cretenfis teftimonium in En-comió Nativitatis Mariæ : Primitia natura¡ noßra , qua¡ ex tola confperßone nihil inquinamenti fufeepit. Joannes Da-mafeenus in Oratione prima de Natali Virginis Conceptio-nem innoxiam his verbis declarat : Natura gratiam antever-tere au fa non eß. Quibus verbis aperte fignificat, Deiparam Virginem non ante naturam accepiflè,quam gratiam . Idem Damafcenus in Mensas Ode de S. Anaftafio : 0 femper, & ubique inculpatiffima Numinis Mater , qua es ingens cantan-di materia Apoßolis, & Martyr ibus. In iifdem Menaeis Ho-milia de Annuntiatione haec leguntur : Primo quidemfingu-lari providentia perfecit ( Deus ) ut facra Virgo ab ipjo vita fua principio tam exißeret pura , quam effe puram decebat il-lam , qua¡ tanto bono , ideß Chrißo digna exißeret. Habemus !?¡tur teftimonium Ecclefiæ Graecae univerfæ , quæ primum illud Conceptionis momentum , quo Dei Mater vivere cœ-pit, purum effe latetur , interque laudes Divinas quotannis celebrat. Singularem hanc laudem Deiparae Virginis com-plexus eft brevi carmine Joannes Geometra in hymno 3. ex Theotociis 5 ubi Maria falutatur hoc modo : Vitii noßri crimine Virgo carens. £t apertius in illo : .J I G au-