A D LECTOREM, amor, & cultus in Deiparam meus, ut ad lì• vellum anonymi audloris confutandum aggrederer , in quo ille contra leges Pontificum Conceptionem inno-xiam in dubium vocat , & omni genere argumento-rum confidenter oppugnat , Ejus Vero opinionem modo ab-juraam, o falfam, modo erroneam , peffimeque fufpedlam non Jum veritus appellare , pofieaquam piam fententiam— omnino veram,c er tamque effe invidi is rationibus confit ma• vi. Dicet aliquis , Pium V. prohibuiffe ,ne quis opinionem, qux labem affingit Deiparas Virgini , erroneam effe pro-nuntiaret. Equidem fateor. At idem Pius non flentium^ indixerat , fid copiam fecerat difputandi in Theologorum^ conjejju 5 non obj edi um , quod ajunt , Ecclefiafiici cultus ijertis . verbis defignaverat j non omni populo Chrifiiano Conceptionis Mariae celebritatem lege lata prxfcripferat : ut proinde mirandum non fit , ab eo cautum fuiffe , ne quis afieff{ifam opinionem erroris infimularet. Vidit hoc Ale-xander VII^ cujus graviffimo, amplijfimoque decreto cui-tus objectum efi indicatum. Itaque cum eo diplomate tan-tum roboris adjeciffet pi# fient ent ia , opinionem contrariam, non erroneam, & falfam , fed impiam, & haereticam Ve-tuit appellari, aut inuri cenfura peccati mortalis . Hihil ergo me prohibet in tanta luce hujus Myfierii opinionem-, jacentem, ac propemodum extindlam erroris arguere. Dein-e aliud efi, cenfuram inurere fa fit at is j aliud, quippiaw ejje paljum colligere Theologica conclufione . Primum for- tajfe