7â_ Atqui Ecclcfiam falli non poffe in publico cultu eft dogma.׳ Catholicum j quique repugnet Conceptionis in caula , eum cie hærefi effe fufpeéítim audior eft Gottus Cardinalis. Ergo tam cultus , quam pia fententia fundamentum in facris litte-ris habent, ac Patrum fententiis . Quod eft autem Ecclefia-itici cultus fundamentum , idem poterit eile definitionis . Myftcrium, inquit, Nativitatis , & Aftumptionis, quo-rum notitia vetuftior eft in Ecclefia , quam Conceptionis, non funt hadtenus definita. Non eft igitur definiendum Con-ceptionis Myfterium. Priora Myfteria fulciuntur etiam foli-dioribus fundamentis . Nam illud fandlificationis Maria , ׳W quo fundatur ejus fine¿a Nativitas , habuit exempla in pro-phetis novi, & veteris teßamentt. At ijlius: Conceptionis nui-lum exemplum, immo contraria lex . Illud vero Ajfumptionis quoad privilegium refurrebiionis pofi mortem in novfimo die erit omnibus communeOmnes refurgemus (a) : quoad illud glorificationis corporis erit & ifiud omnibus prxdeßinatis concejfum : Nos immutabimur. At Conceptio fine culpa ori-ginali nulli hominum fuit conceffa , nec ulli concedetur , cum fit propria Chrifii Salvatoris nofiri ex Spiritu Sandio conce-pii. Ergo fi pro Myfieriis Nativitatis, & Ajfumptionis, eflo antecellant in antiquitate , & in fundamentis Myfierium Con-ceptionis, non fuit necejfaria definitio ex cathedra , nec etiam erit pro ißo. Quid hoc homine facias , qui dies feftos non Ecclefiæ potiflimum auftoritate, neque populi Chriftiani religione^ lòlemni, nec ipfa rei, cui facer cultus habetur, fandfitato metitur, fed vetuftate ? Sed argumento refpondeamus . Ne-mo hadtenus bona fide Chriftianus aut Aftumptionis verita-tem, aut fanftitatem Nativitatis in dubium vocavit, poftea-quam Ecclefia Romana, quod effet objedum Ecclefiaftici cultus , in earum Officii« teftata eft. Quocirca necefle noro fuit illa Myfteria definire . In Conceptionis Myfterio non eft ita . Alexander Septimus declaravit, Ecclefiám Romanam ho- (a) i. Corinth. cap. 1 $.